Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kunnen gamen, streamen, videos kijken, chillen, csgo spelen zonder lag van de smoke grenade, cod etc. high end games too
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 2k mag ook ietsjes meer of minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee (Ik wil de nieuwe 3080 halen)l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
YouTube: 6 CONSOLES
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb veel discusie gehoord over amd en en Intel, idc tbh als het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ook 2 goeie monitors nodig (exclusief die 2k) dus die 2k alleen voor pc, kan ook wat coole mouses en keyboard linken als je heb.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Zonder moeite games kunnen runnen en streamen en chillen, goeie pc voor ongv 2k lmk homies
Ik wil kunnen gamen, streamen, videos kijken, chillen, csgo spelen zonder lag van de smoke grenade, cod etc. high end games too
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 2k mag ook ietsjes meer of minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee (Ik wil de nieuwe 3080 halen)l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
YouTube: 6 CONSOLES
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb veel discusie gehoord over amd en en Intel, idc tbh als het maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ook 2 goeie monitors nodig (exclusief die 2k) dus die 2k alleen voor pc, kan ook wat coole mouses en keyboard linken als je heb.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Zonder moeite games kunnen runnen en streamen en chillen, goeie pc voor ongv 2k lmk homies
[ Voor 9% gewijzigd door James234 op 04-10-2020 18:16 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mGj4vVU3zCUsBtgDdaZHaQsk.jpg?f=user_large)