Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc in andere kant van de kamer plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ps.andeweg
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2023
Goeden dag,

Ik wil binnenkort een pc gaan aanschaffen. Echter wil geen vast bureau in de woonkamer en wil de pc ook niet in een andere kamer.

Het idee wat ik heb is als volgt echter kom ik er niet helemaal uit of het kan en hoe.

Ik wil de pc naast mijn tv-meubel plaatsen, echter wil ik op de keukentafel, wanneer ik het gebruik de monitor plaatsen. Wanneer ik het niet gebruik, berg ik de monitor en randapparatuur weer op.

Omdat ik geen kabels over de vloer wil ben ik op zoek naar bijvoorbeeld een soort opbouw doos waar ik de hdmi van de monitor in kan doen en de usb voor de (gameing) muis, bestaat zoiets?
Ik zou dan standaard de hdmi kabel in de pc willen laten en die via een kabelgoot naar het punt brengen.

Alle reacties

• Ps.andeweg
Top! Hier kan ik wat mee.
Heb je ook enig idee of er pc behuizingen zijn met de monitor aansluiting aan de boven of voorkant?

• Kamato
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
de 'monitor'-aansluiting(en) zitten altijd op het moederbord of de GPU, en die zijn eigenlijk zonder uitzondering naar achteren gericht. enige uitzondering zijn een aantal mini-itx cases die sterk vertikaal geörienteerd zijn zoals bijvoorbeeld de:
pricewatch: Phanteks Evolv Shift Zwart

er zijn er nog wel een paar. je bent dan dus wel beperkt tot mini-itx, en afhankelijk wat je met de pc wil doen kan dat een issue zijn dus zoek dat even goed uit.

• kerath
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09:05
Ps.andeweg schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 17:12:
Top! Hier kan ik wat mee.
Heb je ook enig idee of er pc behuizingen zijn met de monitor aansluiting aan de boven of voorkant?
Klinkt misschien gek, maar waarom draai je de kast niet om als dit belangrijk voor je is? Er zijn genoeg kasten met de power button bovenop en dan heb je de monitoraansluiting zoals gewenst beter in bereik?

• Ps.andeweg
Ik ga is wat lezen over mini atx, thnx voor de tip.

Vind het niet zn mooi gezicht om een pc met de achterkant gericht naar de woonkamer te staan.

Denk toch dat ik uitkom op een kabel over de vloer wanneer ik hem gebruik.
Nog een suggestie voor een goed compacte behuizing, waar wel een goede videokaart in past?
Pagina: 1