Beste,
Ik zoek een powered usb hub met 7 of meer poorten (data + power,en liefst meer poorten) met aparte schakelaars voor elke usb poort die vrij veel ampere aankan.
Aparte schakelaars is geen absolute must maar zou het toch zeer graag erop hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
De hub zal plaatsnemen in een 19 inch dj rack met daarop aangesloten:
denon dj mc6000mk2
novation launchpad
novation mininova
steelseries apex 7 (gebruikt 2 poorten)
2 a 3 varia usb sticks en dergelijke
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik had deze gekocht op aliexpress,omdat het de enige was die ik vond met aparte schakelaars.
https://ibb.co/1KX07kD
Eerst uitvoerig getest,alles leek ok, dan maar netjes alle cablemanegement gedaan in het dj rack.
ik start alles op en nam een kleine brandlucht waar,en dat was het dan
het lijkt nog alsof het werkt maar als ik bestanden overplaats naar 1 vd schijven loopt het vast
op ali werd nergens vermeld dat er een max ampere was dus had ook helemaal niets om op af te gaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zoek een powered usb hub met 7 of meer poorten (data + power,en liefst meer poorten) met aparte schakelaars voor elke usb poort die vrij veel ampere aankan.
Aparte schakelaars is geen absolute must maar zou het toch zeer graag erop hebben.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
De hub zal plaatsnemen in een 19 inch dj rack met daarop aangesloten:
denon dj mc6000mk2
novation launchpad
novation mininova
steelseries apex 7 (gebruikt 2 poorten)
2 a 3 varia usb sticks en dergelijke
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik had deze gekocht op aliexpress,omdat het de enige was die ik vond met aparte schakelaars.
https://ibb.co/1KX07kD
Eerst uitvoerig getest,alles leek ok, dan maar netjes alle cablemanegement gedaan in het dj rack.
ik start alles op en nam een kleine brandlucht waar,en dat was het dan
het lijkt nog alsof het werkt maar als ik bestanden overplaats naar 1 vd schijven loopt het vast
op ali werd nergens vermeld dat er een max ampere was dus had ook helemaal niets om op af te gaan.
Alvast bedankt voor jullie hulp!