VS arresteren twee vermeende leden van console-modchipmakerg

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caviatjuh
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 17:34
nieuws: VS arresteren twee vermeende leden van console-modchipmakergroep Team...

@Mark_88 Ik weet niet precies wat de correcte vertaling van 'mail and wire fraud' zou moeten zijn, maar het is in geen geval 'draadfraude,' wat een gedrocht van een woord. :D Wellicht is computerfraude een term die de lading en beter dekt, en ook nog eens correct Nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:34
Hmm, die term voelt ook niet helemaal goed als ik de definitie van wire fraud ernaast leg. Simpelere oplossing is wat mij betreft de Engelse term gewoon gebruiken. De wiki-link is er ook al. :) Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In September 2020, Louarn and Bowser were arrested abroad in connection with the charges in this case. The United States will seek Louarn’s extradition to stand trial in the United States. Bowser was arrested and deported from the Dominican Republic, and appeared today in federal court, in New Jersey.
Staat in het gelinkt artikel. Oftewel; Louarn staat nog op de lijst voor uitlevering echter begint onze voorpagina met:
Twee mannen van Team Xecuter, een hackinggroep die modchips voor consoles maakt, zijn gearresteerd en in handen van de Amerikaanse Justitie.
@Mark_88

/edit: ik tag voor de zekerheid ook even @Xtuv aangezien ik weet niet of Mark elke dag werkt / aanwezig is :)

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-10-2020 11:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:17
@MAX3400 Thanks, aangepast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Top @Xtuv en sorry als ik je meer werk gaf; ik zag jouw artikelen online komen vandaag dus vandaar :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:17
@MAX3400 Geen probleem, goed gezien ;) Mark is freelancer dus nu niet aan het werk.
Pagina: 1