Ik heb momenteel een desktop waarvoor ik 1 toetsenbord, 1 muis en 2 beeldschermen heb. Ik heb ook een laptop die ik gebruik voor school. is het mogelijk om mijn schermen, toetsenbord en muis ook te gebruiken voor mijn laptop door simpelweg 1 kabeltje in te steken? ik wil niet altijd alles uit mijn desktop moeten halen om het dan in mijn laptop te steken, maar ik wil liefst ook wel mijn schermen en toetsenbord gebruiken omdat mijn laptop enorm klein is en erop werken gaat trager.
Samengevat: Ik wil mijn 2 schermen, toetsenbord en muis die ik momenteel gebruik voor mijn desktop, kunnen gebruiken voor mijn laptop door simpelweg 1 kabeltje in mijn laptop te steken. Ik wil het daarna ook terug kunnen gebruiken voor mijn desktop door dat kabeltje te verwijderen. Is dit mogelijk en hoe doe ik dit?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Samengevat: Ik wil mijn 2 schermen, toetsenbord en muis die ik momenteel gebruik voor mijn desktop, kunnen gebruiken voor mijn laptop door simpelweg 1 kabeltje in mijn laptop te steken. Ik wil het daarna ook terug kunnen gebruiken voor mijn desktop door dat kabeltje te verwijderen. Is dit mogelijk en hoe doe ik dit?
Alvast bedankt voor de antwoorden