Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met dit systeem werken. Gewoon het dag daagse kantoorwerk op een 4k 27 inch 60Hz beeldscherm. Daarnaast wil ik eer ook een game mee kunnen spelen. ModernWarfare oid, hoeft niet op 4k maar wel gewoon soepel spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max rond de 1000.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Op basis van wat ik op internet gelezen heb. Is dit volgens mij een prima ' start' setje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro ATX formaat qua behuizing. Zo een hele grote toren vind ik niks.
Ga je overklokken?
Indien dit makkelijk haalbaar is en goed te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is mijn eerste keer dat ik zoiets ga bouwen. Ik ga afscheid nemen van mijn laptop. Dus wil graag een degelijke set die lekker een paar jaartjes mee gaat. Af en toe een game spelen etc. Goed in multitasken.
Laat me ajb weten of de samenstelling goed gaat. En of ik beter een andere keuze kan maken in sommige onderdelen. Hoor graag!
Ik ga met dit systeem werken. Gewoon het dag daagse kantoorwerk op een 4k 27 inch 60Hz beeldscherm. Daarnaast wil ik eer ook een game mee kunnen spelen. ModernWarfare oid, hoeft niet op 4k maar wel gewoon soepel spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max rond de 1000.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Op basis van wat ik op internet gelezen heb. Is dit volgens mij een prima ' start' setje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Micro ATX formaat qua behuizing. Zo een hele grote toren vind ik niks.
Ga je overklokken?
Indien dit makkelijk haalbaar is en goed te doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Dit is mijn eerste keer dat ik zoiets ga bouwen. Ik ga afscheid nemen van mijn laptop. Dus wil graag een degelijke set die lekker een paar jaartjes mee gaat. Af en toe een game spelen etc. Goed in multitasken.
Laat me ajb weten of de samenstelling goed gaat. En of ik beter een andere keuze kan maken in sommige onderdelen. Hoor graag!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600XT Boxed | € 228,- | € 228,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6 | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C Mini | € 84,05 | € 84,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 55,23 | € 55,23 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 934,13 | ||