• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 25-09 13:54
Ik heb een Nest Learning Thermostaat V3 in huis hangen. Mijn vriendin en ik kunnen beide via de app gewoon de Nest bedienen en benaderen.

De thermostaat is via Home App gekoppeld waardoor deze via de Google Assistant (Via Google Home Speaker en Nest Mini) te besturen is (wat is de temperatuur?, Zet de temperatuur op x graden, Etc).

Probleem is alleen dat de thermostaat via het Google account van mijn vriendin is ingesteld destijds wat haar de eigenaar maakt van het Nest account en mij slechts lid. Dit betekend dat wanneer ik via stembediening de thermostaat wil bedienen ik van Google terugkrijg dat alleen de eigenaar dit mag. Hetzelfde geldt wanneer ik Google vraag mijn apparaten te synchroniseren.

Als ik in de Nest app kijk, staan wij beide als "gezin" weergegeven maar alleen bij haar naam staat dus "eigenaar".

Ik heb me al rot gezocht in de app en op internet maar kom geen andere verhalen tegen van mensen die tegen hetzelfde aanlopen. Ook kan ik nergens vinden of het überhaupt mogelijk is om meerdere eigenaren te hebben binnen Nest (en hoe die dan in te stellen). Wel lees ik installatieverhalen waarin genoemd is hoe je andere mensen "toegang kan geven" maar er staat dan weer niet toegelicht wat dit betekent voor de bediening via Home Assistant.

Iemand anders die hier ervaring mee heeft?

[Voor 4% gewijzigd door Jorissie87 op 03-10-2020 23:55]

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee