Hoi allemaal! Een vriend en ik hebben voor mij een PC samengesteld, en we waren benieuwd of dit een goede build is, of complete bagger? Dit is de build die wij hebben gemaakt: gallery: Jelle101
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 4K, 3D modeling, rendering, texturing/material editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is eigenlijk 2,000 euro, maar zoals je hieronder ziet in de build die ik al heb gemaakt, is 170 euro extra ook niet zo'n probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, behalve wat ik ermee ga doen.
Ga je overklokken?
Niet meteen. Geen hoge prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb dus al een PC samengesteld met een vriend (die er meer van weet dan ik), maar wij zouden allebei graag horen of wij iets gemist hebben? Kan er iets goedkoper voor ongeveer dezelfde performance? Sluit het allemaal op elkaar aan? Zijn er ergens bottlenecks?
Past de gekozen CPU in het moederbord? We hebben het gegoogled, maar het werd niet helemaal duidelijk. En past de koeler op de CPU?
Wij horen het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 4K, 3D modeling, rendering, texturing/material editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is eigenlijk 2,000 euro, maar zoals je hieronder ziet in de build die ik al heb gemaakt, is 170 euro extra ook niet zo'n probleem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, behalve wat ik ermee ga doen.
Ga je overklokken?
Niet meteen. Geen hoge prioriteit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb dus al een PC samengesteld met een vriend (die er meer van weet dan ik), maar wij zouden allebei graag horen of wij iets gemist hebben? Kan er iets goedkoper voor ongeveer dezelfde performance? Sluit het allemaal op elkaar aan? Zijn er ergens bottlenecks?
Past de gekozen CPU in het moederbord? We hebben het gegoogled, maar het werd niet helemaal duidelijk. En past de koeler op de CPU?
Wij horen het graag!