Ik zoek een?
Tablet om op de bank memes en mail te lezen. Typen zal ik er nauwelijks op doen. Aangezien de PC elke dag aangaat typ ik alles (wat langer is dan twee regels) daar.
WIFI only. Beeldkwaliteit is stipt nummer 1 qua eis. Uitbreidbaar geheugen met micro SD kaart is leuk maar geen harde eis. Er zal niets op worden opgeslagen aan foto's, documenten etc.
Formaat a la A4 zou erg fijn zijn.
Géén 🍏
Wat is je budget?
~€350,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Memes, mail, Tweakers lezen.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 2GB ram, 32GB opslag Zwart
Lijkt me een goede keuze gezien het IPS (heb dat ook op mijn desktop monitoren) maar weet niet of dat ook goed tot zijn recht komt op de tablet. Alleen wel wat klein.
pricewatch: Lenovo Tab P10 (ZA440073SE) Zwart
Echter, die heeft ook IPS en volgens de review haalt die 2 sterren qua beeld en de Samsung 'slechts' één ster.
Input, ideeën, suggesties zijn meer dank welkom. Dank jullie wel.
Tablet om op de bank memes en mail te lezen. Typen zal ik er nauwelijks op doen. Aangezien de PC elke dag aangaat typ ik alles (wat langer is dan twee regels) daar.
WIFI only. Beeldkwaliteit is stipt nummer 1 qua eis. Uitbreidbaar geheugen met micro SD kaart is leuk maar geen harde eis. Er zal niets op worden opgeslagen aan foto's, documenten etc.
Formaat a la A4 zou erg fijn zijn.
Géén 🍏
Wat is je budget?
~€350,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Memes, mail, Tweakers lezen.
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 2GB ram, 32GB opslag Zwart
Lijkt me een goede keuze gezien het IPS (heb dat ook op mijn desktop monitoren) maar weet niet of dat ook goed tot zijn recht komt op de tablet. Alleen wel wat klein.
pricewatch: Lenovo Tab P10 (ZA440073SE) Zwart
Echter, die heeft ook IPS en volgens de review haalt die 2 sterren qua beeld en de Samsung 'slechts' één ster.
Input, ideeën, suggesties zijn meer dank welkom. Dank jullie wel.
Team anti-scalp - wauw..