Teufel luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rps76
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-10-2020
Fijn dat ik van iemand een normaal antwoord gekregen heb over mijn aansluiting op mijn onkyo versterker..... de handleiding van de luidsprekers snapte ik. Maar ben geen diehard hifi kenner en vroeg me af of er nog verschil in zat op mijn versterker van front of dat bi wire aansluiting...in plaats daarvan word er minderwaardig gereageerd....sorry fear dat ik niet zo'n kenner daar in ben...dacht dat je ook voor "gewone" vragen op deze forum terecht kon...maar moet dus een gave hebben...

Die andere meneer....bedankt...dacht wel aan front maar weet nu zeker...moet namelijk veel omgooien om alles op plek te krijgen vandaar weinig speling met proberen...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:20
Je hoeft geen diehard HiFi kenner te zijn om te lezen dat speaker draad in de schroefaansluiting moet. Maar ik geef je gelijk over het biwire verhaal, dat kan wat onduidelijk zijn. Je vraagstelling in het vorige topic was dan ook wat ongelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Dit is niet de manier om op moderatie te reageren. Daarvoor kan je mij een DM of e-mail sturen om eventueel het andere topic te laten heropenen. Dit topic gaat dan ook op slot.

Ontopic:
Een gave hebben is niet nodig en gewone vragen mogen zeker ook. Een duidelijke TS dan wel eigen input is echter wel iets wat we hier verwachten. De (verwijderde) template had ik reeds aangehaald maar ook Het algemeen beleid #quickstart stelt hoe een topic op GoT geopend kan worden met goede basis. De vragen of termen die hier staan gesteld komen niet naar voren in het eerste topic waarmee ik achter mijn keuze van het topic sluiten blijf.

[ Voor 76% gewijzigd door FeaR op 03-10-2020 21:40 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.