Nieuwe Chromecast werkend met Nest Audio en Netflix

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim230782
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Mijn vraag
... Ben benieuwd of je met de nieuwe chromecast, Audio van Netflix kunt afspelen op de nieuwe Nest Audio speakers.?

Tot nu toe kan ik dit volgens mij niet. Heb Speakergroep aan gemaakt op Google home ( chromecast en Google Home) maar helaas alleen werkend met Spotify maar geen geluid van Netflix over de Google Home Speaker.
Ik zie bij Netflix alleen mijn Chromecast maar geen speaker groep die ik aangemaakt heb op de Google Home.
Bij Spotify zie je wel speaker groep

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chromecast
Google Home

In toekomst nieuwe Chromecast samen met Nest Audio speaker
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Speaker groep aangemaakt
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim230782
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Ze hebben nieuwe speakers uitgebracht: Nest Audio en Nieuwe Chromecast met Netflix knop maar zie nergens staan dat je het geluid van Netflix kan streamen naar de nieuwe Nest audio speakers..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2tall4U
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb net (een paar uur) mijn twee google nest audio speakers binnen. Hij heeft het gedaan!!!
Ik heb eerst mijn NA's aan elkaar gekoppeld en vervolgens in een groep gecombineerd met mijn CC. vervolgens startte ik via mijn mobiel netflix op en toen vond ik daar niet mijn groep (zoals ik hem wel terug vind bij spotify) maar als CC +1 en dat waren mijn NA's!
Vervolgens heb ik Youtube gestart en daar vond ik ze ook! dubbel yes!

Maar zoals je misschien al vermoed aan mijn gekozen tijd qua grammatica... na het eten vond ik alleen nog mijn CC en geen +1 meer... ;w
mocht iemand de oplossing hebben hoor ik het graag.

[ Voor 10% gewijzigd door 2tall4U op 30-11-2020 22:20 ]