Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rps76
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-10-2020
Hallo allen,
Vraagje? Misschien simpel maar graag hulp hierbij.....Ik heb nieuwe luidsprekers gekocht(teufel ultimate 40 mk 3. Deze wil ik graag aansluiten op mijn al iets oudere onkyo versterker Deze toen gekocht met 5.1 boxen erbij maar wil nu gewoon 2 luidsprekers aansluiten...waar kan ik mijn luidsprekerbedrading het best insteken?....Zie foto's
Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHETgjacqkzLzUT_dWRpwe9zPEc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XF0c69cXcQXX9SqpXsULIiq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPjMQdB1TRB1qt-rE1f9WKfUwq8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wcJXrxduWeeZZ2sznIHhSZuj.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via Rps76 op 03-10-2020 21:00)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alleen je Front aansluitingen dus.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alleen je Front aansluitingen dus.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 10:36
Rps76 schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:55:
Hallo allen,
Vraagje? Misschien simpel maar graag hulp hierbij.....Ik heb nieuwe luidsprekers gekocht(teufel ultimate 40 mk 3. Deze wil ik graag aansluiten op mijn al iets oudere onkyo versterker Deze toen gekocht met 5.1 boxen erbij maar wil nu gewoon 2 luidsprekers aansluiten...waar kan ik mijn luidsprekerbedrading het best insteken?....Zie foto's
Alvast bedankt

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Staat wel duidelijk uitgelegd in handleiding van boxen. 1 van de 2 aansluitingen gebruiken. Clipje er tussen laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:50

FeaR

In GoT we trust

grote_oever schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:16:
[...]
Staat wel duidelijk uitgelegd in handleiding van boxen. 1 van de 2 aansluitingen gebruiken. Clipje er tussen laten zitten.
En dat is ook de reden dat dit topic op slot gaat. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en de handleiding lezen is daar toch wel de eerste stap van. Vandaar ook dit deel uit de template (die verwijderd/genegeerd is):
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Edit:
De handleiding er op nalezen is sowieso een aanrader, met alleen de speakers aansluiten ben je er nog niet. Er zullen ook enkele instellingen gedaan dienen te worden.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 03-10-2020 21:09 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.