nieuwe versies winamp heeben een probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
winamp geeft een porbleempje.
alle bestanden in mijn computer zonder enige extensie krijgen als "type": "file"
vb. zoek het bestand : "protocol" op in de windows directory. als het "goed" is zit de winamp icoontje ervoor. als je het dubbelklikt start winamp op. en dat is helemaal niet de bedoeling.
ook ICQ heeft hetzelfde probleem. (als je die eerder dan winamp hebt geinstalleerd)

ik kan er niet mee leven want sommige van deze bestanden in mijn pc gebruik ik al te vaak.

weet iemand hoe dit opgelost wordt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 17:13
ik weet niet wat er bij jou aan de hand is, maar daar heb ik dus absoluut geen last van met de nieuwe winamp versies. ik heb 2 dagen met 2.5 gedraaid, en heb nu 2.5c (tja, ik ga met elke update van winamp mee). draait perfect. niks geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen
  • Laatst online: 15-09 09:02
/me nu vanuit BeOS... Helaas geen Winamp voor BeOS. De nieuwe versie van Winamp is errug goed, de playlist slaat nu ook de info als tijd en id3 tags op in een file zodat je HD niet elke keer begint te ratelen :) Met een paar 100 mp3's in dat errug prettig. ;) Verder vin ik deze versie ook stabieler etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NT heb je het (DOS prompt) "ASSOC" commando, daarmee krijg je een lijst van benstandtijpen en hun associaties.

Als je hier nix aan hebt, kun je het met de verkenner (view->folder options->file types) proberen.

Levert dit ook niks op, dan denk ik dat je de koppeling met de hand in het systeemregister moet verwijderen.

Succes,

gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de eerste 2 replyers hebben geen idee waarover ik het heb.

gentleman thanx, maar registry handmatig editen is niet zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

/me zit nu ook in BeOS, dus ik probeer het zo goed mogelijk te beschrijven ;):
- open een explorer-window
- kies bij menu view(of edit) map-options (oid)
- klik op het meest rechtse tabblad bovenaan
- kies uit de lijst winamp mediafile (oid) (niet de playlist-file-type!)
- wis die
- open winamp
- open in instellingenscherm (oid)
- zoek de optie "register filetypes when wainamp starts"
- vink die aan
- druk op close

Als het goed is moet winamp nu weer geregistreerd zijn voor zijn bestandsformaten en zijn alle bestanden zonder extensie niet meer aan winamp gekoppeld...tenminste bij mij... ;)

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp 2.5 kicks big-time!
Pagina: 1