Vraag

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ik zoek een?
Andoid tablet, 10 inch, minstens 64GB, leuk is 128. Zeker met SD kaart mogelijkheid

Wat is je budget?
150-200. MInder mag. Meer niet

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik hem voor mijn mail, surfen, filmpje kijken op hotelkamer als ik ergens alleen ben, geocachelsitings oplsaan, spelletje spelen (iets las Baldurs gate of dergelijke)

Wat heb je zelf al gevonden?
Lenovo Tab M10, verder dus nog niks. Oja wel, een Huawei
Maar die lijken beiden niet te rooten of CFW op te zetten

Welke vragen heb je hier nog over?
Rootable en liefst mogelijkheid tot custom firmware er op te zetten. heb ervaring met TWRP. En te koop in de EU.

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 04-10-2020 18:29 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Als je op XDA genoeg custom roms vindt, en root support voor het apparaat, gewoon de Lenovo kopen, klinkt alsof die aan al je eisen voldoet.

• maartend
  • Nu online
swhnld schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 15:50:
Als je op XDA genoeg custom roms vindt, en root support voor het apparaat, gewoon de Lenovo kopen, klinkt alsof die aan al je eisen voldoet.
Thnx.

Probleem was, er lijkt nix te zijn voor de m10

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
maartend schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:30:
[...]

Thnx.

Probleem was, er lijkt nix te zijn voor de m10
Dan moet je helaas je eisen bijstellen. Tablet markt is toch meer een niche product geworden en daardoor minder aanbod.

• maartend
  • Nu online
swhnld schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 19:15:
[...]

Dan moet je helaas je eisen bijstellen. Tablet markt is toch meer een niche product geworden en daardoor minder aanbod.
Ok. Thnx. Al heel lang geen nieuwe tablet aangeschaft en idd altijd geroot. Mijn laatste is een Galaxy Tab 3, origineel Android 4, nog naar Android 7 getrokken. Maar ja, wel rootbaar en CFW dus.