Welke auto zoek ik?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-11 14:35
Mijn vraag
Ik zag vrijdag ochtend in het donker een auto achter mij verschijnen in mijn spiegels waarvan ik alleen de voorkant zag, en alleen de lichten om precies te zijn.

Deze auto had zoals elke auto natuurlijk 2 koplampen (duidelijk led/xenon) echter had deze ook een hele licht balk van de ene koplamp naar de andere koplamp langs de motorkap, ik had niet het idee dat dit een after market toevoeging was, de sterkte en kleur kwamen namelijk perfect overeen met de koplampen.

Ik ben tussen de gewone zaken door op internet aan het zoeken maar ik kom niks tegen, vandaar dat ik jullie hulp vraag, misschien weet een van jullie dit :) ik als auto liefhebber ben dit nog nooit tegen gekomen op de weg.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Niet van toepassing.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het idee dat het een SUV achtige auto is omdat de lampen behoorlijk hoog stonden.
Ik heb zelf al wat auto's gecheckt waarvan ik dacht dat het die konden zijn. Ik heb gezocht op termen als: headlights audi q8, cayenne etc etc.
Ook gezocht op: car with hood width led light
- audi q8
- porsche cayenne
- bentley bentayga
- peugot 5008
- bmw x5
- rolls royce cullinan

Hebben jullie een idee?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Alle reacties

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:46
De nieuwe BMW X6 heeft in sommige markten verlichtte nieren. Die wellicht? Toevallig laatst in Italië zien rijden

[ Voor 3% gewijzigd door lolgast op 03-10-2020 19:12 ]

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11:28

MLLL

Palm Treo 650

Mercedes EQC

https://www.topgear.com/s...334_013.jpg?itok=bX_IQqEm

[ Voor 109% gewijzigd door MLLL op 03-10-2020 19:16 ]

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-11 17:16
Mercedes EQC, Hyundai Nexo, de nieuwe Arteon heeft her ook

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-11 19:34

DarkSide

theres no place like ::1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-Dtp6lg6uZs97TgdkkObtqF41Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jjlIzpAe7CsBU45JNQE5JU8q.png?f=user_large

Artheon?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Jeroenzer Mercedes EQC heeft dat onderlangs de motorkap. mijn buurman heeft er ook één.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ea/Mercedes-Benz%2C_Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1335%29.jpg/1200px-Mercedes-Benz%2C_Paris_Motor_Show_2018%2C_Paris_%281Y7A1335%29.jpg

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ford F-serie heeft het tegenwoordig ook als aftermarket. En in NL kan je vrij makkelijk aan een 150 of Raptor komen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jeroenzer
Thanks voor meedenken en zoeken :) .
De auto's die worden genoemd hebben inderdaad die LED strip onder de motorkap en ik vermoed dat het een van deze auto's dan moet zijn geweest echter zie ik bij de Mercedes en Hyuandai en Arteon redelijk strakke dunne headlights en deze auto had vrij grote ronde kop lampen, althans zo leek het door het licht uit de koplampen en dus die ledstrip onder de motorkop.

Maar misschien kan het zo groot en rond lijken door de duister van de ochtend die dag.

Verwijderd

Jeroenzer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:47:
De auto's die worden genoemd hebben inderdaad die LED strip onder de motorkap en ik vermoed dat het een van deze auto's dan moet zijn geweest echter zie ik bij de Mercedes en Hyuandai en Arteon redelijk strakke dunne headlights en deze auto had vrij grote ronde kop lampen, althans zo leek het door het licht uit de koplampen en dus die ledstrip onder de motorkop.

Maar misschien kan het zo groot en rond lijken door de duister van de ochtend die dag.
Je kan in het Mercedes topic eens vragen om een EQC nachtfoto. Er zijn wel een paar EQC rijders daar.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

Jeroenzer schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:47:

Van het licht dat jij 's nachts ziet kan je niet nagaan welke vorm de unit had. Als daar 1 LED straler in zit dan zal jij dat als 1 rond licht zien net omdat het licht in het rond geprojecteerd moet worden.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mercury Sable (Wagon) model '95 > ? ;)
(Ik heb de Wagon uitvoering gereden met die lichtbalk)
Afbeeldingslocatie: https://media.ed.edmunds-media.com/mercury/sable/1995/oem/1995_mercury_sable_sedan_gs_fq_oem_1_500.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door hardware-lover op 04-10-2020 19:47 ]

Testing, one, two ...

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:52

Tomatoman

Fulltime prutser

Voor de tweakers met HK-toegang: ik de zojuist de hulptroepen ingeschakeld in het topic [Classic] Raad de auto adhv een detailopname (Deel 16) :)

Een goede grap mag vrienden kosten.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 10:57:
[...]

Je kan in het Mercedes topic eens vragen om een EQC nachtfoto. Er zijn wel een paar EQC rijders daar.
Of je kijkt naar de foto’s in dit topic. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Hackus schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:16:
[...]

Of je kijkt naar de foto’s in dit topic. ;)
Waar de koplampen uitstaan en de TS al aangeeft dat hij hem niet herkent. Wellicht met koplampen wel?

Of wil je gewoon graag het laatste woord hebben.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Afbeeldingslocatie: https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/16x9_1280w/public/cars-car/image/2019/05/19c0334_013.jpg?itok=bX_IQqEm

@Verwijderd ik kan ook met de auto van mijn buurman achter hem aan rijden in het donker, maar dat is beetje overdreven. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 04-10-2020 21:45 ]

• Jeroenzer
Hackus schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:41:
[Afbeelding]

@Verwijderd ik kan ook met de auto van mijn buurman achter hem aan rijden in het donker, maar dat is beetje overdreven. :P
Het lijkt inderdaad meer de ECQ te zijn die ik heb gezien dan.

[ Voor 34% gewijzigd door Jeroenzer op 04-10-2020 22:55 ]

Pagina: 1