[Advies] Ziggo+Vodafone vs. T-mobile mobiel en Thuis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 16:20
Goedemiddag,

Momenteel heb ik internet thuis van Ziggo en een mobiel unlimited abonnement van T-Mobile.
Beide (Ziggo en T-Mobile) geven redelijke kortingen als je zowel internet thuis als een mobiel abonnement afsluit bij beide partijen en aangezien ik bij T-Mobile mijn mobiele abonnement mag gaan verlengen ben ik aan het vergelijken.

En daar is waar het moeilijk begint te worden om een 'juiste' keuze te maken. Ziggo thuis (250Mbit) bevalt mij goed. En het netwerk van mijn mobiele verbinding (t-mobile 4G) heb ik vrijwel nooit problemen mee gehad.
Echter; elke euro minder is uiteraard mooi mee genomen.

T-Mobile kan bij mij tot max. 100Mbit leveren (vdsl).
Als ik het goed begrijp zou dit de aansluiting moeten zijn:
https://i.imgur.com/Th6Gdlv.jpg

Ik ben graag benieuwd naar de ervaringen m.b.t. het aansluiten/activeren/storingen en algemene betrouwbaarheid van het netwerk bij T-Mobile.

Daarnaast ben ik bij Vodafone weer benieuwd naar gebruikerservaringen. Ik hoor veel signalen over slecht bereik en storingen.

Ik woon in de omgeving Arnhem en werk in Utrecht.

Met vriendelijke groet,

Freeman

P.s. indien er zaken ontbreken welke noodzakelijk zijn om een topic te starten verneem ik dit graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 15:54
Bestel een gratis prepaid van vodafone en vraag iedereen 1 week je daarop te bellen en dan weet je of goed is.
Link gratis sim https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/25754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:54
Ik kan geen slechte verhalen melden met het bereik van Vodafone. Wel zijn ze aan de prijs puur op Nederland gekeken, internationaal daarentegen hebben ze voordeel zones waar je met T-Mobile moet betalen en bij Vodafone inclusief zijn.

TV platform rommelt een beetje bij T-Mobile door migratie naar nieuw platform.

Ik kan adviseren te informeren bij buren die T-Mobile thuis hebben wat hun ervaring is? Idem Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05 16:44
Als je tevreden bent over Ziggo waarom zou je dan overstappen? Bij een keuze voor internet provider komt meer kijken dan alleen de prijs. Hoe is de kwaliteit van het T-mobile netwerk bij je in de buurt? Zit je ver van de wijkcentrale? (bij ziggo heeft dat geen effect, maar bij ADSL van onder andere KPN en T-mobile zekers wel)

Ik zou als ik jou was aan buren die of KPN of T-mobile hebben vragen hoe zij de lijn ervaren. En voordat je overstapt zou ik bellen naar Ziggo. Er kan mogelijk een korting op je pakket gegeven worden als je dreigt met overstappen.