Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Blijkbaar is de nieuwe 007 weer uitgesteld en dit keer naar April 2021.
No Time to Die: Bond 25 pushed back again to spring 2021
Daniel Craig’s last outing as 007 has been delayed again after disappointing box office due to the coronavirus pandemic. The next James Bond thriller, No Time to Die, has been delayed yet again as a result of the ongoing coronavirus pandemic.

The 25th instalment of the spy franchise was originally scheduled to open in April 2020 but when cinemas shuttered, it was pushed back to November. With the box office still not back to normal, the film has been pushed to 2 April 2021. This weekend is currently occupied by Fast & Furious 9 which was also delayed from a 2020 release.
Bron: https://www.theguardian.c...5-pushed-back-spring-2021

Eerlijk gezegd keek ik er in April nog wel naar uit om de nieuwe James Bond film te kijken en er voor naar de cinema te gaan. Maar als ik nu toch een jaar langer moet wachten.

Kan ik net zo goed gewoon wachten tot het uitkomt op Disney+, Netflix, Amazon Prime. Ik snap de beslissing van hun maar leuk is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-10 15:28
Ze kunnen maar beter alvast met de opvolger aan de gang gaan :)
Alleen craig stopt er mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:19
Ik denk dat ze na de productie-perikelen van deze film zich eens hard gaan bezinnen voor de productie gaat starten. Daniel Craig gaat er deze keer echt mee stoppen (na 3 "laatste" films). Een goede regisseur, script en componist drillen voordat de eerste beelden worden gemaakt is van groot belang.

Aangezien er ongeveer 5 jaar zijn verstreken sinds Spectre, zullen ze ook wel zo'n periode aanhouden (of mss 4 jaar).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joost.B
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:25
Denk persoonlijk ook aan een kwestie van omzet. Als je ziet hoe uitgestorven bioscopen tegenwoordig zijn dan snap ik dat men liever wacht op potentieel betere tijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Hier in Engeland willen ze de bioscopen gaan sluiten na het nieuws dat ook 007 uitgesteld is: https://www.independent.c...-die-delayed-b772792.html

Persoonlijk, zou ik voor 007 nu nog wel naar de bioscoop gegaan zijn. Maar ik ga echt niet nog langer wachten. Ik keek er eerder nog naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik ben bang dat het alleen maar een deceptie gaat worden door het uitstel, maar snap het commerciele aspect prima. Deze film moet het denk ik in den beginne hebben van de grote hoeveelheid bioscoopkaartjes, en dat gaat nu niet (meer).

Het is natuurlijk niet de goedkoopste film om te maken ;).

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53
alienfruit schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 14:59:
Hier in Engeland willen ze de bioscopen gaan sluiten na het nieuws dat ook 007 uitgesteld is: https://www.independent.c...-die-delayed-b772792.html

Persoonlijk, zou ik voor 007 nu nog wel naar de bioscoop gegaan zijn. Maar ik ga echt niet nog langer wachten. Ik keek er eerder nog naar uit
De film wordt toch niet minder als je hem later ziet? Het maakt me echt geen fluit uit wanneer die komt, als het maar een goede film is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Joost.B schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:53:
Denk persoonlijk ook aan een kwestie van omzet. Als je ziet hoe uitgestorven bioscopen tegenwoordig zijn dan snap ik dat men liever wacht op potentieel betere tijden..
Was IMDB: Tenet (2020) niet een soort van test om te zien hoe een nieuwe film in de bioscoop zou lopen en dat die test geflopt is waardoor men inderdaad weer voor uitstel heeft gekozen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
@giantgiantus Ja, maar niet in de bioscoop. Wacht wel tot ie op Prime, Netflix of Disney+ is. Maar ga er iig niet omgerekend ~30euro voor uitgeven (kaartje+popcorn+metro). Bioscoop is niet goedkoop in Centraal Londen.

[ Voor 12% gewijzigd door alienfruit op 04-10-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stapper55
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-10 16:53
Tja, niet alleen Bond, er komt helemaal geen grote film meer uit. De film industrie ligt op zijn gat.
Wat B films hier en daar, dure films komen ze nu niet mee, komen ze niet uit de kosten
Hoop bioscopen staan op omvallen, net als de kroegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:56
FeaR schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 21:51:
[...]

Was IMDB: Tenet (2020) niet een soort van test om te zien hoe een nieuwe film in de bioscoop zou lopen en dat die test geflopt is waardoor men inderdaad weer voor uitstel heeft gekozen?
Mwa, Tenet is alles behalve geflopt, staat nog steeds top aan de box office en heeft al 300+ miljoen opgehaald. Echter is 80% daarvan buiten de VS. Binnen de VS is het bij de bioscopen nog erg pover. Bijna geen klandizie en in veel staten zijn bioscopen of falliet of nog steeds dicht. Dit weerhoud grote studios er gewoon van om titels die 500+ miljoen moeten opbrengen om productiebudget + marketingkosten terug te verdienen uit te brengen. Zonder corona zou een Nolan film toch wel 200 tot 250 miljoen opbrengen alleen in de VS. Tegenover de 50 miljoen nu is dat wel een forse aderlating.

Bij James Bond is dat iets anders, omdat dit echt Britse films zijn doen deze het altijd al beter in Europa dan in de VS, Specrte bracht ook ~80% van zijn opbrengt op buiten de VS. Echter nu met de strengere maatregelen en bioscopen in het VK die weer dicht moeten verwachten ze gewoon dat er in november misschien wel niemand meer naar de bioscoop kan omdat we dan in de 2e golf / lockdown zitten. Wat dat betreft een redelijk te verwachten besluit. Ook al zullen ze in April weer geld moeten uitgeven aan de marketingcampagne welke nu op volle toeren draait.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week heerlijk in de Vue Den Bosch gezeten bij TeneT. We waren een paar dagen in een B&B in Den Bosch. Goed geluid, prima beeld en top stoelen. Zou zo weer daar een film kijken.

Fijne film ook. Wil hm nog een keer zien omdat je de tijdlijn achteraf pas snapt. Ik ga m ook ok UHD Blu-ray kopen daarom.

Over de bioscoop: We zaten met 7 man in een flinke zaal. Kunnen best nog veel mensen bij, en toch afstand houden. Denk dat de angst een beetje regeert.

Ik vind dat vooral het ergst, en niet alleen voor bioscopen. Mast dat angst en vrees een beetje de boventoon voeren, terwijl er best meer kan wanneer mensen hun verstand gebruiken.

Wij keken ook uit om James Bond te gaan kijken. Nu maar afwachten tit er weer een beetje rust en vertrouwen komt, en mensen weer durven te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2020 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:34
Ik kijk vooral uit naar James Bond films met een nieuwe acteur en weer meer als James Bond film (al waren de laatste twee wel weer echt James Bond).

Nog een keer uitstel en het gat is groter dan tussen License to Kill en Goldeneye (6 jaar).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Laatst online: 19:22
Stapper55 schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 08:52:
Tja, niet alleen Bond, er komt helemaal geen grote film meer uit. De film industrie ligt op zijn gat.
Wat B films hier en daar, dure films komen ze nu niet mee, komen ze niet uit de kosten
Hoop bioscopen staan op omvallen, net als de kroegen.
Ach, ik heb er denk wel vrede mee als er weer wat meer focus op "goedkope" films komt te liggen. Niet alles hoeft een drie uur durend CGI spektakel te zijn.

Misschien is het een idee de topictitel aan te passen naar "De toekomst van Blockbusters" of iets in die richting? Het gaat nog wel even duren voordat je weer een normaal bezoek aan de bioscoop kan brengen. Gaan de grote maatschappijen al hun films uitstellen totdat bioscopen weer "normaal" worden bezocht? Gaan we ooit weer massaal naar de bios nu iedereen gewend is aan thuis films kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

N.a.v. dit bericht:

https://edition.cnn.com/2...eater-shutdown/index.html

New York/London (CNN Business)
Cineworld Group, the owner of Regal Cinemas, will suspend operations at all of its theaters in the United States and the United Kingdom beginning on Thursday. The closures will affect 45,000 employees.
The news comes just days after the latest James Bond film, "No Time to Die," was delayed until spring 2021 — the latest blow to the movie industry. A second wave of coronavirus is also hitting Britain and many US states.

...

De filmindustrie zelf ligt niet alleen stil, het vertonen ervan, in bioscoopzalen, wordt ook steeds minder. :-(

Worden zometeen de bigger-then-big schermen voor de thuisbioscoop weer populair? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 05-10-2020 11:13 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehtweak schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 11:11:
N.a.v. dit bericht:

[...]

Worden zometeen de bigger-then-big schermen voor de thuisbioscoop weer populair? ;)
offtopic:
Tja, zolang iedereen tevreden is met bitrate & sound a la netflix weet ik dat niet. Op groot beeld gaat de lage bitrate alleen wat meer opvallen, maar of de gemiddelde kijker met zijn soundbarretje eronder dat belangrijk vindt?

Wie weet worden de digitale opties beter; ofwel meer zilveren schijfjes (ik koop die regelmatig, dus prima), of een soort van Qobuz of Tital voor video. Dat zou ook prima zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Eerlijk kom ik vooral bij de bioscoop voor de ervaring, de geluidsinstallatie e.d. Mijn inziens is de bioscoopzaal er speciaal voor gebouwd voor een goed geluid samen met doos te dure popcorn. Zelf zal ik nooit thuis zo'n zaal en/of geluidsinstallatie hebben.

Ik weet zelf niet wat ik vinden van de tijdelijke sluiting van Cineworld. Dat lijkt mij toch geen goed teken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:55
alienfruit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 12:45:
Eerlijk kom ik vooral bij de bioscoop voor de ervaring, de geluidsinstallatie e.d. Mijn inziens is de bioscoopzaal er speciaal voor gebouwd voor een goed geluid samen met doos te dure popcorn. Zelf zal ik nooit thuis zo'n zaal en/of geluidsinstallatie hebben.

Ik weet zelf niet wat ik vinden van de tijdelijke sluiting van Cineworld. Dat lijkt mij toch geen goed teken..
Dan snap ik helemaal niet waarom je Bond eerst wel, maar nu niet meer in de bioscoop wilt zien... die ervaring, die geluidsinstallatie, dat enorme scherm zijn volgend jaar toch nog net zo indrukwekkend als dat ze zes maanden geleden, of nu, waren geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Jammer. Dit was zo'n beetje de enige film die ik dit jaar graag in de bioscoop had gezien.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
@migchiell Omdat ik gewoon niet meer tot April 2021 wil wachten. Ik keek er naar uit in April en nu nog langer wachten om het in de bioscoop te zien. Als ik toch een jaar extra moet wachten dan wacht ik wel tot het op Blu-ray of een streaming site beschikbaar komt.

[ Voor 33% gewijzigd door alienfruit op 05-10-2020 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:04:
@migchiell Omdat ik gewoon niet meer tot April 2021 wil wachten. Ik keek er naar uit in April en nu nog langer wachten om het in de bioscoop te zien. Als ik toch een jaar extra moet wachten dan wacht ik wel tot het op Blu-ray of een streaming site beschikbaar komt.
Tja,
Ik denk dat je een denkfout maakt. De uitstel van de bioscoooprelease betekent niet dat de Bluray release niet voor dezelfde periode wordt uitgesteld.

Zie het als een een periode waarin de klok voor filmreleases stil staat ofzo. In het voorjaar gaat alles weer van start met James Bond.
(hopen we, als de coronastress wat zakt, want de bioscoop is ruim zat om er veilig te kunnen zijn).
De bluray / netflix-release wordt natuurlijk even lang uitgesteld als de klok voor de bios release stil staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Geloof je nu zelf dat de Blu-ray/Netflix-release ook met een jaar wordt uitgesteld?

Als ik nu al half jaar langer moet wachten kan ik ook nog wel wat langer wachten op de Blu-ray/Netflix-release want ik geloof echt niet dat ze dat ook langer gaan vertragen.

[ Voor 51% gewijzigd door alienfruit op 05-10-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 16:02:
Geloof je nu zelf dat de Blu-ray/Netflix-release ook met een jaar wordt uitgesteld?

Als ik nu al half jaar langer moet wachten kan ik ook nog wel wat langer wachten op de Blu-ray/Netflix-release want ik geloof echt niet dat ze dat ook langer gaan vertragen.
Jazeker. Ze houden gewoon de standaard x maanden na bioscoop release aan. Net als TeneT bv. in december pas uitkomt. Het risico op een financiele strop is te groot als je de film voor de bioscoop op BD uitbrengt. Uitbrengen op BD betekent nl. dat het vrijwel ogenblikkelijk op de scene-releases te downloaden komt. Dat is een te groot risico.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2020 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Ja, dat snap ik. Maar ik zeg dus niet de moeite om te wachten de film in de bioscoop. Als ik toch al zo lang moet wachten dan wacht ik meteen ook wel op de Bluray/Netflix-release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

franssie

Save the albatross

Dat James Bond 'No time to die' weer uitgesteld is, is eigenlijk de stomst mogelijke zet van MGM die ik mij kan voorstellen. Juist zij zijn ook afhankelijk van een goed distributienetwerk over de wereld om hun films aan te leasen.
Veel bioscopen hebben dit soort blockbusters nodig om staande te blijven, en ja dan maar meer screenings vanwege het beperkt aantal bezoekers maar dan hebben ze tenminste inkomsten. (Meer x Minder) = (gelijk) ?
Welke excel ridder heeft bedacht dat het verstandig zou zijn om de consumenten nog eens een half jaar te laten wachten? Want ik zelf denk, als ik er 12 maanden op kan wachten, kan ik er ook wel 18 maanden op wachten tot het op schijf uitkomt en dan sla ik de bios wel over - daar hebben de bioscopen noch MGM iets aan.
Misschien is het leuk als de bioscopen de oudste Bond films gaan draaien (zo heb ik Dr. No nooit op een groot scherm gezien) om aan MGM duidelijk te maken dat de markt er wél is want dit is van de zotte, toch?
#NoTimeToPostpone
en dit geldt natuurlijk voor elke film die dit jaar zou uitkomen maar is uitgesteld.

Eens kijken hoeveel zalen er nog zijn in April 2021. En vergeet niet de ondersteunende industrie (bedrijven die technisch de films klaarmaken, testen, sleutels aanmaken etc etc, dat is een klein groepje in NL maar wel essentieel om de film van MGM in de zaal te krijgen. De zalen kunnen en mogen dit niet).
echt ze zagen hun eigen stoelpoten om en ze hebben het gewoon niet door.

edit: de volgende bond is een Netflix film, daar durf ik wel een flesje wijn op in te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door franssie op 05-10-2020 17:45 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja. Ieder zijn eigen ongeduld. Ik voor mezelf kan niet wachten om No time to die in de Imax te gaan bekijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:05:
Ach ja. Ieder zijn eigen ongeduld. Ik voor mezelf kan niet wachten om No time to die in de Imax te gaan bekijken :*)
Als er dan nog een Imax open is _/-\o_
edit: of er een distributeur is die de film nog durft in te kopen.
Film is als olie, upstream en downstream en beide ketens staan op omvallen.

[ Voor 21% gewijzigd door franssie op 05-10-2020 19:18 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
In April 2021 hebben we nog steeds met beperkingen wegens COVID 19 te maken, no way dat het dan voorbij is (tenzij wel ons allemaal ineens als China gaan gedragen, gaat niet gebeuren). Dus waarom stellen ze dan niet gelijk tot 2022 uit?

🌞🍃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

kamerplant schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:20:
In April 2021 hebben we nog steeds met beperkingen wegens COVID 19 te maken, no way dat het dan voorbij is (tenzij wel ons allemaal ineens als China gaan gedragen, gaat niet gebeuren). Dus waarom stellen ze dan niet gelijk tot 2022 uit?
Waarschijnlijk omdat ze niet zo ver plannen (te weinig kolommen in de excel sheet oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kamerplant schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 19:20:
Als je het dan weer uitstelt is het weer even 'nieuws' en blijft de hype nog een beetje leven (nouja, aan de beademing :+ )
alienfruit schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:35:
Kan ik net zo goed gewoon wachten tot het uitkomt op Disney+, Netflix, Amazon Prime. Ik snap de beslissing van hun maar leuk is anders.
Ik wacht liever tot het écht in de bios is, dan dat ik 15 euro extra voor de film betaal om hem eerder thuis te mogen zien.

[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 05-10-2020 19:40 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Hoe zo eerder thuis zien? Ik wacht gewoon tot hij uitkomt op een medium of streaming site. Ik sla gewoon heel de bioscoop nu over. Van dat geld dat ik bespaar kan ik of de Blu-ray kopen of een paar maanden Disney+. De bioscoop is niet goedkoop hier in Londen buiten deze Coronavirus-crisis om.

Trouwens Mulan was ook rond de 30euro en dat was goedkoper dan met zijn tweeën de film bekijken in de bioscoop. Dan zit je al snel rond ~60euro met wat popcorn

[ Voor 21% gewijzigd door alienfruit op 05-10-2020 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

alienfruit schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 23:41:
Hoe zo eerder thuis zien? Ik wacht gewoon tot hij uitkomt op een medium of streaming site. Ik sla gewoon heel de bioscoop nu over. Van dat geld dat ik bespaar kan ik of de Blu-ray kopen of een paar maanden Disney+. De bioscoop is niet goedkoop hier in Londen buiten deze Coronavirus-crisis om.
Dat is mijn emotie ook. Richting MGM. Voor wat betreft de bioscopen vind ik het lastiger, omdat ze hun geld verdienen met deze films maar ook ander spul op een groot scherm zetten.
Nu heb ik sinds de C wel een 65" en het geluid was altijd al prima (2.0 maar wel zo dat je het verschil niet echt merkt) en ik erger me aan de dure prijzen van parkeren, popcorn, bier en geen pauze.

Het zou wel schattig zijn als Bond uit zou komen op een platform als Picl.nl waarbij een je een deel van je aanschaf kan delen aan je eigen lokale filmhuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Picl.nl kende ik nog niet, morgen eens mijn zus vragen of ik haar huisadres mag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
franssie schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 17:42:

Misschien is het leuk als de bioscopen de oudste Bond films gaan draaien (zo heb ik Dr. No nooit op een groot scherm gezien) om aan MGM duidelijk te maken dat de markt er wél is want dit is van de zotte, toch?
#NoTimeToPostpone
De studio hoopt met zo'n film tegen de miljard dollar te verdienen. Dan moet jij wel heel vaak Dr No gaan kijken om aan te tonen dat er ook in deze tijd genoeg vraag is naar James Bond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:29
We zijn ondertussen een paar maanden verder, en de film is nog verder uitgesteld naar oktober:
https://nos.nl/artikel/23...half-jaar-uitgesteld.html

Het is echt een bodemloze put deze film :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 03:24
Jammer, maar wat in het vat zit verzuurt niet, wat mij betreft.

Ik snap wel dat als je $250 miljoen in zo'n film gestopt hebt, je die pas uit wilt brengen wanneer de bioscopen ook weer vol kunnen zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Ik wacht nu wel tot het op de streaming site komt. Een jaar langer maakt nu niet meer uit imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 03:24
Ik zie het wel als hij er is, of ik zin heb in een avondje bioscoop of niet. Dat ga ik niet laten afhangen van wanneer hij uitkomt, want dan hoef je nooit naar de bioscoop te gaan. Wat ik trouwens ook bijzonder weinig doe. Bijna alleen de nieuwe Bond films. Niet om ze eerder te zien, maar voor de bioscoopbeleving en het avondje uit.

Ik zie sowieso het probleem van de vertraging niet zo, of in ieder geval waarom mensen dan ineens besluiten om de film in de bioscoop maar te boycotten. Er heeft weleens eerder 6 jaar tussen 2 Bond films gezeten, maar omdat hij nu "op de plank" ligt, hebben mensen er ineens moeite mee. Het is niet alsof de helft van de wereld hem al gezien heeft en dat wij pas na een jaar aan de beurt komen ofzo. Ik heb 5 jaar op de nieuwe Bond gewacht, kan het 6e jaar er ook nog wel bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:47
Ik zou juist naar de bios gaan als het weer kan en de film uit is. ff wat anders dan opgesloten thuis zitten. Heb dat nu onderhand wel helemaal gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Laatst online: 10-10 11:34
AMSTERDAM (ANP) - De nieuwe James Bond-film No Time To Die is een week eerder dan verwacht te zien in de Nederlandse bioscopen. De première staat nu gepland voor 30 september, bevestigt een woordvoerder van Universal Pictures na berichtgeving van Deadline.

Eerder werd bekend dat de film vanaf 8 oktober op het witte doek te zien zal zijn maar net als voorgangers Spectre en Skyfall beleeft ook No Time To Die nu zijn release een week eerder in internationale zalen dan in Amerika. Daar komt de film nog steeds in oktober uit.
Ik zou zeggen 1,5 jaar later dan verwacht, maargoed dat is een detail.

Ook wel geinig:
De kans bestaat dat scènes opnieuw opgenomen moeten worden vanwege verouderde gadgets in No Time To Die. No Time To Die, de nieuwste James Bond-film, had eigenlijk al bijna een jaar geleden in de bioscoop te zien moeten zijn. De opnames van de film waren zelfs al in 2019 afgerond.
:D

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Pagina: 1