Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrijfsgegevens worden niet opgeslagen?

Pagina: 1
Acties:

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-11 11:28
Helleu,

Ik heb zojuist een ad geplaatst in V&A en deze op “zakelijk” gezet.
Na posten erachter gekomen dat ik per abuis heb gedacht, dat ik mijn bedrijfsgegevens reeds heb ingevuld.
Geen probleem zou je zeggen, want je kunt ze alsnog invullen. Die functionaliteit is ingebouwd, zelfs met een handige link.

Hier gaat het dus mis.

Gegevens ingevuld, opslaan, naar ad; zijn niet zichtbaar, terug naar profiel; geen gegevens.

Ad op prive zetten, gegevens invullen, opslaan, naar ad en op zakelijk zetten resulteert in hetzelfde resultaat.

Sla ik ze op, zijn ze zichtbaar. Zodra ik iets doe, zijn ze weg.

Ik ga het nu nog eens proberen, met een ad te maken nadat ik mijn gegevens voor de 20+ste keer heb ingevuld. Mogelijk dat het dan wel werkt, echter zit er dan denk ik een bug in de terugkoppeling met een bestaande ad?

• KaWaReZ
Voor de duidelijkheid: de bedrijfsgegevens zijn niet zichtbaar op mijn profiel (en ook biet op de ad)

• KaWaReZ
Gegevens wederom ingevuld, opgeslagen, vervolgens naar random pagina gegaan (account oid), terug naar profiel; geen bedrijfsgegevens.
Gooi mij maar weg...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Als de gegevens al niet in je profiel bewaard blijven dan houdt het inderdaad al snel op. Geeft de profiel-pagina bij opslaan wel aan dat het gelukt is, of krijg je een (rode) foutmelding? Kan je mij eventueel doorgeven (via DM, TR of mail) welke gegevens je precies in probeert te voeren?

Intentionally left blank

• KaWaReZ
Ik krijg geen foutmelding, zal het nog eens proberen, update zo

• KaWaReZ
Ok, heb dus wel een foutmelding gekregen (url klopte niet), die was heel netjes verstopt.
(Nu gewoon rustig naar beneden gescrolled en daadwerkelijk opgelet)

Excuus, het is geen bug, maar een user error.
Ik ga me nu in een hoekje zitten schamen..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Nou ja, foutmeldingen zouden natuurlijk wel duidelijk zichtbaar moeten zijn... Was het op mobiel? Ik zie dat je daar inderdaad moet scrollen om de foutmelding te zien.

[ Voor 36% gewijzigd door crisp op 04-10-2020 23:39 ]

Intentionally left blank

• KaWaReZ
Was idd op mobiel :)
Pagina: 1