Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ruim 10 jaar geleden heb ik een voor toen prima systeem gekocht. Inmiddels is deze flink achterhaald. Ik zit erover na te denken om een nieuw systeem aan te schaffen, wellicht dat ik nog iets kan hergebruiken om zo wat kosten te besparen.
Huidige systeem:
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik kan gamen en eenvoudige videobewerkingen kan uitvoeren. Ik wil de nieuwe Modern Warfare en Fifa 21 kunnen spelen. Ik weet nog niet op welke resolutie. Wellicht kunnen jullie mij daar in adviseren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een maximum bedrag van 1000 euro. Minder mag. Het is wel de bedoeling dat het nog wel wat jaartjes mee kan. Wellicht kan ik mijn huidige systeem nog voor een klein bedrag verkopen zodat ik nog wat kosten kan drukken. Dat ga ik nog even uitzoeken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor nu denk ik aan het scherm, harde schijf voor extra opslag en de muis en toetsenbord. Dan kan ik deze in de toekomst nog vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een systeem die nog flink wat jaren mee kan.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Jullie helpen mij door naar mijn opzet te kijken en deze te verbeteren. Ik twijfel of ik de juiste samenstelling heb. Erg lastig kiezen tussen alle componenten.
Opzet nieuw systeem:
Ruim 10 jaar geleden heb ik een voor toen prima systeem gekocht. Inmiddels is deze flink achterhaald. Ik zit erover na te denken om een nieuw systeem aan te schaffen, wellicht dat ik nog iets kan hergebruiken om zo wat kosten te besparen.
Huidige systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 950 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus P6X58D-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Samsung Syncmaster P2470HD Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Genius Slimstar C100 (PS/2) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G500s Gaming Mouse | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Mushkin DIMM 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Optische drives | Sony Optiarc AD-7260S | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | OCZ Vertex 2 90GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik kan gamen en eenvoudige videobewerkingen kan uitvoeren. Ik wil de nieuwe Modern Warfare en Fifa 21 kunnen spelen. Ik weet nog niet op welke resolutie. Wellicht kunnen jullie mij daar in adviseren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan een maximum bedrag van 1000 euro. Minder mag. Het is wel de bedoeling dat het nog wel wat jaartjes mee kan. Wellicht kan ik mijn huidige systeem nog voor een klein bedrag verkopen zodat ik nog wat kosten kan drukken. Dat ga ik nog even uitzoeken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor nu denk ik aan het scherm, harde schijf voor extra opslag en de muis en toetsenbord. Dan kan ik deze in de toekomst nog vervangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een systeem die nog flink wat jaren mee kan.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Jullie helpen mij door naar mijn opzet te kijken en deze te verbeteren. Ik twijfel of ik de juiste samenstelling heb. Erg lastig kiezen tussen alle componenten.
Opzet nieuw systeem:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 Aorus PRO | € 208,10 | € 208,10 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 244,05 | € 244,05 |
| 1 | Interne harde schijven | Samsung EcoGreen F2 HD103SI, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair iCUE 220T RGB Airflow Zwart | € 79,55 | € 79,55 |
| 1 | Monitoren | Samsung Syncmaster P2470HD Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition | € 37,81 | € 37,81 |
| 1 | Toetsenborden | Genius Slimstar C100 (PS/2) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Muizen | Logitech G500s Gaming Mouse | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/32 | € 121,94 | € 121,94 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 71,16 | € 71,16 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.050,51 | ||
:strip_exif()/f/image/kwv4AgmJG3kXqROr4EIacM38.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zG4gRszIulhSbMEFRpkgSKoi.jpg?f=fotoalbum_large)