:fill(white):strip_exif()/f/image/ZBezuk7lBsin9MVnXJtOwgjl.png?f=user_large)
Ik ben benieuwd wie hier ook een IceGiant ProSiphon Elite heeft besteld. Ik verwacht niet dat iemand hem al heeft hier in Benelux, anders wel heel benieuwd naar de eerste foto's!
Voor mij is dit echter geen probleem. Ik ben toch in afwachting wat AMD Ryzen Zen 3 gaat brengen.Sept. 23 Update van IceGiant
We are on schedule to deliver most of the Elites in November. Inevitably, a number of customers will receive their Elites in early December
Wel benieuwd wat iedereen ermee van plan is. Welke CPU, en eventueel met de fans (RGB

In de spec sheet staat dat IceGiant 4x 120mm fans erbij shipped, die tot 2300 RPM / 38 dBA gaan. Ik heb de vraag gesteld wat voor type/model dit is, maar wacht nog op antwoord.
Op het prototype zaten luide Delta fans, die ook tot 2300 RPM gingen. Dus het zou kunnen dat deze ook op het productie model zitten. Dan ga ik ze wellicht swappen voor 4x Noctua NF-F12 industrialPPC-3000 PWM, aangezien die tussen de 750 rpm en 3000 rpm kunnen draaien. Zo blijft het geluid toch een beetje aangenaam bij idle