Beeldscherm werkt niet op laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano6
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02-10-2020
Hallo allemaal,

Ik heb voor school een nieuw beelscherm gevonden. Dit beeldscherm heeft de aansluitingen dvi en vga. Mijn laptop heeft alleen een hdmi aansluiting. Daarom heb ik een hdmi naar dvi converter gekocht.

Nu komt het probleem. Als ik de kabel op andere laptops aansluit werkt het beeldscherm wel maar als ik het op mijn eigen laptop (HP Pavillion) probeer dan werkt het niet.

Wat ik al heb geprobeerd:

Monitor op goede source zetten
Resolutie verlagen
Windows + p
Drivers updaten
Kabels gecontroleerd

Dit heeft allemaal niet gewerkt terwijl het op andere laptops vlekkeloos verloopt. Als ik naar de geavanceerde beeldinstellingen ga dan weet mijn laptop wel welk beeldscherm er is, maar het beeldscherm zegt geen signaal te ontvangen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mijn eigen laptop is de HP pavilion 15-cs2975nd daar zit de nvidia geforce gtx 1050 max-q design in. Het beeldscherm is een HP Z23i Monitor. De laptops waar het wel werkte heb ik nu niet hier liggen. 1 laptop was ook van HP en de andere was een oude laptop van Compaq. De adapter die ik gekocht had is deze:
adapter. Deze werkte wel bij de andere twee laptops.

[ Voor 23% gewijzigd door Stefano6 op 02-10-2020 13:11 . Reden: toevoegen laptop, beeldscherm, adapter ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35
Geen FN toets?

https://support.lenovo.com/nl/nl/solutions/ht073911

Lenovo als voorbeeld.

[ Voor 74% gewijzigd door pennywiser op 02-10-2020 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke laptops / PC's wel en welke GPU zit daarin?
Welke laptops / PC's niet en welke GPU zit daarin?
Over welk scherm gaat het precies?
Over welke converter gaat het precies en werkt die op andere laptops / PC's wel?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefano6
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 02-10-2020
Mijn eigen laptop is de HP pavilion 15-cs2975nd daar zit de nvidia geforce gtx 1050 max-q design in. Het beeldscherm is een HP Z23i Monitor. De laptops waar het wel werkte heb ik nu niet hier liggen. 1 laptop was ook van HP en de andere was een oude laptop van Compaq. De adapter die ik gekocht had is deze:
adapter. Deze werkte wel bij de andere twee laptops.

[ Voor 4% gewijzigd door Stefano6 op 02-10-2020 13:08 . Reden: toevoegen werking adapter bij andere laptops ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:56

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Op die andere lptops heb je ook dezelfde adapter gebruikt?

Sorry had je edit niet gezien.

[ Voor 26% gewijzigd door Icephase op 02-10-2020 13:09 ]