Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben programmeur, ik werk al ruim 10 jaar op een mac maar ik wil ook graag gamen, en dan wou ik er gelijk ook mijn werkstation van maken voor thuis. Voor gaming uiteraard windhoos.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 1300-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie lijstje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een gpu die weer een tijdje mee kan, ik ga daarom ook het liefst voor de nieuwere generatie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar gebruik het systeem ook als werkstation, vandaar de 3600X.
Wat verwacht je van ons?
Ik was van plan te wachten met deze build op de RTX 3070, maar ik las net dat die weer uitgesteld is tot eind Oktober. Vermoedelijk ivm. de aankomende AMD kaarten.
Ik twijfel nu, want ik zou graag nu al de build willen doen want ik wil gewoon graag gamen
Maar is het nu verstandig om te wachten op de rtx, of de amds? Of volstaat een 5700XT of RTX2070 Super ook wel voor de toekomst? Het voelt een beetje krom om een kaart te kopen van 500 euro's terwijl de nieuwe generaties voor de deur staan, voor (bijna) dezelfde prijs.
Overigens is dit de build die ik samengesteld heb, ook ben ik niet zeker van alle componenten dus ik hoor ook graag jullie advies
Ohja, de RGB vond ik leuk om te doen
Ik ben programmeur, ik werk al ruim 10 jaar op een mac maar ik wil ook graag gamen, en dan wou ik er gelijk ook mijn werkstation van maken voor thuis. Voor gaming uiteraard windhoos.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget rond de 1300-1500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie lijstje
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een gpu die weer een tijdje mee kan, ik ga daarom ook het liefst voor de nieuwere generatie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, geen voorkeur.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, maar gebruik het systeem ook als werkstation, vandaar de 3600X.
Wat verwacht je van ons?
Ik was van plan te wachten met deze build op de RTX 3070, maar ik las net dat die weer uitgesteld is tot eind Oktober. Vermoedelijk ivm. de aankomende AMD kaarten.
Ik twijfel nu, want ik zou graag nu al de build willen doen want ik wil gewoon graag gamen
Overigens is dit de build die ik samengesteld heb, ook ben ik niet zeker van alle componenten dus ik hoor ook graag jullie advies
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 3070 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart/Wit | € 151,90 | € 151,90 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X63 | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 120mm | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 140mm | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C19Q-32GTZRB | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 100,- | € 100,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.121,95 | ||
[ Voor 11% gewijzigd door cryptonium op 02-10-2020 10:58 ]