Hallo! ik ben in het bezit van een ''Erazer gaming notebook x6807'' Hier zit nu 16gb ram in alleen ik ben erg veel met adobe programmas bezig en zal het fijn vinden te updragen naar 32gb.
Mijn plan was om 2x16 gb te kopen maar nu ben ik erachter gekomen dat volgens mijn taakbeheer mijn laptop 4 ram sleuven ondersteunt!! (ik keek bij taakbeheer bij presentaties en bij mijn ram stond 2 van 4 sleuven gebruikt. dus dan kan ik beter en goedkoper ook 2x 8gb er extra bij kopen.
Nu kan ik op internet niet vinden hoeveel geheugen sleuven mijn laptop moederboord heeft! Ik wil het zeker weten en hem het liefst niet nu al uit elkaar schroeven. Denken jullie dat ik gewoon op mijn taakbeheer kan vertrouwen? ik heb namelijk nog nooit meer dan 2 sleuven in een laptop gezien:-)
Oh en is er ook een manier om te kijken welke ram snelheid mijn laptop maximaal ondersteunt misschien kan ik dan toch wat sneller ram kopen inplaats van alleen meer geheugen./f/image/7pbNiaWYklFwnQEAIBDIJ11A.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt
Mijn plan was om 2x16 gb te kopen maar nu ben ik erachter gekomen dat volgens mijn taakbeheer mijn laptop 4 ram sleuven ondersteunt!! (ik keek bij taakbeheer bij presentaties en bij mijn ram stond 2 van 4 sleuven gebruikt. dus dan kan ik beter en goedkoper ook 2x 8gb er extra bij kopen.
Nu kan ik op internet niet vinden hoeveel geheugen sleuven mijn laptop moederboord heeft! Ik wil het zeker weten en hem het liefst niet nu al uit elkaar schroeven. Denken jullie dat ik gewoon op mijn taakbeheer kan vertrouwen? ik heb namelijk nog nooit meer dan 2 sleuven in een laptop gezien:-)
Oh en is er ook een manier om te kijken welke ram snelheid mijn laptop maximaal ondersteunt misschien kan ik dan toch wat sneller ram kopen inplaats van alleen meer geheugen.
/f/image/7pbNiaWYklFwnQEAIBDIJ11A.png?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door dnh300 op 02-10-2020 10:28 ]