| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Alle NFS? Of alleen Porsche Challange?Op vrijdag 10 augustus 2001 14:05 schreef RaDKiLL het volgende:
NFS
WAAR!!?!?Op vrijdag 10 augustus 2001 14:04 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
Nascar 4
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
lijkt me nogal duidelijk:Op vrijdag 10 augustus 2001 14:22 schreef kevin het volgende:
[Nascar 4]
WAAR!!?!?
in het spel 'multiplayer' kiezen en dan sierra.com networks...
Ik trek mij niets aan van spelfouten maar dit is een doorn in mijn oogOp vrijdag 10 augustus 2001 14:27 schreef RaDKiLL het volgende:
Naar mijn weten alleen Porche.
Ik speel geregeld Grand Prix Legends en Nascar 4 online.
Need for Speed - Porsche 2000 kan ook, maar ik heb het 1x getest toen het net uitkwam en toen werkte het (nog) niet.
Verder zijn vrijwel alle recente racegames wel op internet te spelen, maar bovenstaande drie zijn echt aanraders (alhoewel GPL en N4 erg moeilijk zijn, moet je je echt in verdiepen).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
anders kan je met Gamespy arcade dacht ik ook wel wat dingen doen, maar als je geen stuurtje heb kan je online race vergeten m je wordt compleet van de baan gereden door sommige gasten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Bai te weej : koele joeser aajkon!!!!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
www.noctua.f2s.com is alvast een handige linkspage.Op vrijdag 10 augustus 2001 15:55 schreef tazzman het volgende:
Iemand enig idee waar je voor een redelijk bedrag GPL (online) kan bestellen? Kan hem zo gauw ff niet vinden in mijn local games sjoppie.
Op www.papy.com is de link "Buy Now" niet meer aanklikbaar. Damn.
Ik zag hem laatst nog in de Free Record Shop grabbelbak liggen... Ik zou even rondkijken in andere shops dan.
Verwijderd
---> Nutteloos mode...Op vrijdag 10 augustus 2001 16:07 schreef RaDKiLL het volgende:
Intertoys...Check ff de site voor de zekerheid (rijmt..).
Rijmt??
(zucht)
Verwijderd
NFS...Op vrijdag 10 augustus 2001 14:19 schreef benza2000 het volgende:
[..]
Alle NFS? Of alleen Porsche Challange?
NFS 3 kan alleen P2P
NFS 4 kun je onlijn doen via EA servers...
NFS 5 ook!