Ik ben op zoek naar een WiFi antenne voor mijn lenovo 710q thinkcentre pc. Ik had via alleskabels.nl het advies gekregen dat ik een antenne met een RP-SMA connector (female) zou moeten hebben, maar deze is véél te groot voor de aansluiting op de mini pc.
Onderstaand een paar foto’s van de computer kant van de aansluiting, zoals je kunt zien is de aansluiting 4,25 mm in doorsnee (de geadviseerde ruim 5).
Ik heb ook gezocht op het type pc en zelfs op het onderdeel nummer van lenovo. Maar hoewel ik wel de goede antenne kan vinden staat er geen aansluitingstype bij en ik kan ze wel kopen maar alleen in bulk of met torenhoge verzendkosten en prijzen.
Hebben jullie enig idee welke ik moet hebben?
Ik hoor het graag!!
:strip_exif()/f/image/ZMH1CLJHfxKWns5vFpelcLCU.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderstaand een paar foto’s van de computer kant van de aansluiting, zoals je kunt zien is de aansluiting 4,25 mm in doorsnee (de geadviseerde ruim 5).
Ik heb ook gezocht op het type pc en zelfs op het onderdeel nummer van lenovo. Maar hoewel ik wel de goede antenne kan vinden staat er geen aansluitingstype bij en ik kan ze wel kopen maar alleen in bulk of met torenhoge verzendkosten en prijzen.
Hebben jullie enig idee welke ik moet hebben?
Ik hoor het graag!!
:strip_exif()/f/image/ZMH1CLJHfxKWns5vFpelcLCU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0EGA1sBpPmPndfFldcCKWnc8.jpg?f=fotoalbum_large)