welke radeon?

Pagina: 1
Acties:

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 00:17
IK wil een radeon kopen maar twijfel tussen 2 verschillende versies: ATI Radeon 32 MB sdr + tvout of ATI Radeon VE TWIN 32MB DDR.
Kan iemand mij vertellen welke kaart hier de snelste is.
Ik weet dat de gewone DDR sneller is maar deze heeft geen tvout en de VIVO is mij te duur.

Verwijderd

ehm je geeft zelf het antwoord op de enige vraag die je stelt dus wat is nu the point here :?

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:49 schreef Courage het volgende:
ehm je geeft zelf het antwoord op de enige vraag die je stelt dus wat is nu the point here :?
nee hij vergelijkt de 32MB SDR met een 32MB DDR maar dan wel de VE versie!!

volgens mij is de SDR versie sneller omdat de VE maar 64bits DDR heeft....

de VE is meer voor 2 schermen gedacht.. (of loop ik nu gewoon te lullen?)

kijk hier anders ff naar :)

• jos707
Moest ik het antwoord weten, zou ik het niet vragen. De gewone ddr heeft GEEN tvout, de ve WEL, en wilde dus weten ofdie ve zijn prestaties in de buurt komen van de gewone ddr?

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 14:01 schreef jos707 het volgende:
en wilde dus weten ofdie ve zijn prestaties in de buurt komen van de gewone ddr?
niet echt

Afbeeldingslocatie: http://www.sharkyextreme.com/hardware/reviews/video/ati_radeon_ve_32mb_ddr/image009.gif

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 14:01 schreef jos707 het volgende:
Moest ik het antwoord weten, zou ik het niet vragen. De gewone ddr heeft GEEN tvout, de ve WEL, en wilde dus weten ofdie ve zijn prestaties in de buurt komen van de gewone ddr?
Tja en daarom vond ik het zo'n rare vraag, de prestaties hangen toch niet van een tv-out functie af :?

Verwijderd

Ik heb hier nog een 32MB DDR retail liggen, wel zonder TV-OUT idd.

sjek tweakers v&a maar...

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 14:09 schreef nevyn het volgende:
Ik heb hier nog een 32MB DDR retail liggen, wel zonder TV-OUT idd.

sjek tweakers v&a maar...
je e-mail (hotmail) hebbie msn? dan zet ik je er ff op..

Verwijderd

Yepp...

• jos707
Bedankt voor de info, ik denk dat ik maar voor de 32mb sdr ga, ik heb die tvout nodig anders had ik de ddr genomen natuurlijk.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 14:28 schreef jos707 het volgende:
Bedankt voor de info, ik denk dat ik maar voor de 32mb sdr ga, ik heb die tvout nodig anders had ik de ddr genomen natuurlijk.
Kan het begrijpen....

;)
Pagina: 1