Hallo iedereen! Het is tijd voor een verandering in mijn game pc. Ik wil graag mijn pc case en eventueel overgaan op een andere CPU cooler. Mochten er nog andere dingen zijn die ik kan veranderen, hoor ik het graag. Sta open voor verbetering!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gebruik ik voor 1440 p Gaming en deels ook voor school. Ik speel vooral COD, Overwatch, Heroes of the Storm en LOL.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 500 euro voor het upgraden. Mochten er nog andere dingen aan veranderen, dan kan het budget verhoogd worden naar 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderaan de topic staat mijn huidige setup. Ik wil alles hiervan meenemen behalve mijn pc case en eventueel mijn CPU Cooler. Ik game op een LG 27GL850.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag mijn pc case en de CPU Cooler veranderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf meer naar Corsair en CoolerMaster, dit past goed bij mijn overige apparatuur. Ik sta zeker open voor andere merken, maar dan graag ook ervaringen erbij.
Ik heb wel de Corsair CRYSTAL 570X RGB Mid-Tower Case gezien, deze vond ik wel erg mooi. Verder zat ik qua CPU Cooler aan de H100i pro RGB te denken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het geluidsniveau zo laag mogelijk houden, maar vind het fijn als mijn apparatuur goed bij elkaar past qua aesthetic.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb meerdere sites en video's al bekeken en krijg niet echt een antwoord. Hopelijk kan ik hier meer kennis opdoen en ook meer ervaringen lezen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem gebruik ik voor 1440 p Gaming en deels ook voor school. Ik speel vooral COD, Overwatch, Heroes of the Storm en LOL.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 500 euro voor het upgraden. Mochten er nog andere dingen aan veranderen, dan kan het budget verhoogd worden naar 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Onderaan de topic staat mijn huidige setup. Ik wil alles hiervan meenemen behalve mijn pc case en eventueel mijn CPU Cooler. Ik game op een LG 27GL850.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag mijn pc case en de CPU Cooler veranderen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf meer naar Corsair en CoolerMaster, dit past goed bij mijn overige apparatuur. Ik sta zeker open voor andere merken, maar dan graag ook ervaringen erbij.
Ik heb wel de Corsair CRYSTAL 570X RGB Mid-Tower Case gezien, deze vond ik wel erg mooi. Verder zat ik qua CPU Cooler aan de H100i pro RGB te denken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag het geluidsniveau zo laag mogelijk houden, maar vind het fijn als mijn apparatuur goed bij elkaar past qua aesthetic.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb meerdere sites en video's al bekeken en krijg niet echt een antwoord. Hopelijk kan ik hier meer kennis opdoen en ook meer ervaringen lezen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 285,- | € 285,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 MASTER | € 340,- | € 340,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 495,- | € 495,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,83 | € 64,83 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB530P | € 96,- | € 96,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,40 | € 60,40 |
1 | Ventilatoren | Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm | € 87,03 | € 87,03 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2Z3600C18 | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.639,16 |