Toon posts:

Documenten synchroniseren

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik het beste een laptop (win98) in het netwerk (win2000 ntfs)zetten en dat de kantoormap ook op de laptop staat? Een werkmap maar dat lijkt niet te lukken met win2k ntfs oid...wie heeft een tip om dit te doen oh ja de kantoormap is 3 gig

thnx

Verwijderd

beetje niet helemaal duidelijk dit :D

maar je kunt hem toch gewoon fysiek aan het netwerk hangen en het netbios protocol installeren, zodat ie babbelt met de andere over netbios(zorg dus ook dat die windows 2000 ook netbios heeft) en dan gewoon die kantoormap delen?

of lul ik nu ook zomaar wat? >:)

Verwijderd

Topicstarter
dat klopt tis een beetje vaag sorry..het netwerk doet het en die mappen ziet ie allemaal prima maar als ik het pand verlaat wil ik dat er een kopie op de laptop staat die bijgehouden wordt...maar win98 en win2000 en met name ntfs en fat32 loopt niet echt lekker denk ik

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
A ha eigenlijk moet de laptop dus als werkstation gebruikt worden en van een map moeten de gegevens iedere keer gekopierd worden. zoiets als een roaming profile.

Heb ik het goed of niet

Verwijderd

Topicstarter
ja da klopt wel....tis ff lastiger dan ik dacht. Volgens mij heeft 98 moeite met het herkennen van ntfs schijven of zoiets

• Rudoli
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2025
Dat kan met de "briefcase" maar dat is een "k*tding"

Verwijderd

Topicstarter
mja ik denk dat ik werkschmappen wel haat ja maar ja ik weet het anders ook niet

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Volgende keer ook even een duidelijke topictitel meegeven svp :)

Wat ik er nu van bouw wil je inderdaad je documenten op je laptop synchroniseren met een server of iets dergelijks. Dat kan onder Win98 en WinME met de werkmap en anders moet je aan NT of 2000 gaan denken, met roaming profiles.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Laptop opwarderen... naar Windows 2000 en gaan werken met off-line files... werkt super zonder dat je het in de gaten hebt... automatisch synchronizeren bij het afloggen.

En over het netwerk maakt het niet uit of NTFS of FAT 32 hebt.... je moet wel de rechten goed hebben staan enzo...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• zakonski
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2020
Is het probleem inmiddels opgelost?? Ik zit met hetzelfde probleem...

je hebt 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen, en mensen die niet kunnen tellen.

Pagina: 1