Reviewen als verkoper

Pagina: 1
Acties:
  • 544 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Bij het reviewen in V&A, als verkoper, moet je 'aflevering' zien als 'betaling'? Vind het altijd een beetje onduidelijk. Vul dan meestal alleen communicatie in omdat de rest niet echt van toepassing is.

Kan dit worden verduidelijkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aflevering is de overdracht van het product, bijv het versturen of ophalen. Als verkoper hoef je natuurlijk niet te beschijven dat PostNL hun werk weer prima deed ;) Bij ophalen zou je bijv. wel iets kunnen schrijven, bijvoorbeeld als de koper een uur te laat kwam opdagen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickkname
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:58
MoietyMe schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 16:27:
Bij het reviewen in V&A, als verkoper, moet je 'aflevering' zien als 'betaling'? Vind het altijd een beetje onduidelijk. Vul dan meestal alleen communicatie in omdat de rest niet echt van toepassing is.

Kan dit worden verduidelijkt?
Ik ben het hier mee eens. Ik heb voor het eerst Vraag en Aanbod gebruikt, maar een review geven van de koper met als onderwerpen "Beschrijving, Communicatie, Aflevering" komt op mij vreemd over. Ik heb nu maar alleen "Communicatie" ingevuld...

Dit topic is gesloten.