Ik heb gisteren mijn nieuwe computer binnen met een MSI X299- A Pro moederbord en een 1Gbit netwerkkaart| Inter(R) Ethernet Connection (2) l219-V. Wanneer ik mijn internet kabel in de LAN port doe dan gebeurd er vrij weinig..zelfs het lampje brand niet bij de LAN port. Ik heb toen de mbps veranderd naar 10Mbpd Half Duplex en toen knipperde het lampje wel, Maar nog geen internetverbinding. En als ik in Instellingen -> Netwerk en internet -> Status op Probleemoplossing klik dan krijg ik 1 van de 2 gevonden problemen: 'Een netwerkkabel is niet op de juiste manier aangesloten of is mogelijk beschadigd' of 'Ethernet heeft geen geldige IP-configuratie'.
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd zoals het her installeren van de netwerkkaart. De router resetten. Een nieuwe kabel. en ook de computer helemaal in de fabrieksinstellingen gereset.
Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van computers. Als je meer informatie van mij nodig heb dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt,
Yoerivdb1
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd zoals het her installeren van de netwerkkaart. De router resetten. Een nieuwe kabel. en ook de computer helemaal in de fabrieksinstellingen gereset.
Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van computers. Als je meer informatie van mij nodig heb dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt,
Yoerivdb1