Casema Basic naar Premium: hoeveel weken wachten?

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Na ruim drie weken wachten op een simpel migratieformuliertje om van het oude Casema Basic naar Premium over te stappen, lijkt het erop dat ik vanaf vandaag dan eindelijk bij Casema geregistreerd sta als overstapper. Nu geven ze zelf aan dat het dan 2 tot 8 weken duurt voordat je daadwerkelijk aangesloten bent op het nieuwe netwerk.

Ik weet nog dat in de tijd dat ik me opgaf voor Basic dezelfde termijn werd genoemd, maar dat er VEEL mensen langer moesten wachten. Mijn vraag dus aan degenen die deze overstap al achter de rug hebben: hoeveel weken nadat je de overstap-aanvraag hebt gedaan, werd je daadwerkelijk aangesloten?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja moet je eerst een formulier thuis gestuurd krijgen :(

dat heb ik nog steeds niet, zou allang eentje binnen moeten krijgen (namelijk binnen 5 werkdagen)

en ik heb maandag weer gebelt dat ik niks had ontvangen. zouden weer binnen 5 werkdagen sturen, nou nog steeds niet |:(

echt weer klote

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik had er dus ook al drie moeten hebben (18 juli eerste aanvraag). Ik had al een keer gevraagd of het per se via een formulier moet, omdat het zo lang duurt. "Ja dat moet, ik stuur er nog wel een op". Nu er vandaag nog niets was maar weer gebeld. De 2 gekozen in het keuzemenu i.p.v. 1. Kreeg een vriendelijke dame: "Ach, wat vervelend, dan gaan we het anders doen. Mag ik uw gegevens, dan doen we het telefonisch."
Ze heeft alles genoteerd dus ik ga er nu een klein beetje van uit dat ik dus inderdaad geregistreerd sta. Ze zouden nu zelf met mij contact gaan opnemen.
Dus ik zou zeggen, probeer ook of je dat voor elkaar krijgt, als ze nee zeggen nog een keer bellen in de hoop dat je een ander te spreken krijgt >:)

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21
Ik moest ook voor de 2e keer bellen, toen is het wel gelukt

Heb hem vandaag voor het eerst binnengekregen.

Straks invullen en vandaag nog op de post

Het enige wat zuigt is dat je alsnog 150 piek aanlsuitkosten moet betalen.

Stelletje eikels daaro

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik heb 30 juli mijn formuliertje opgestuurd, en op 8 augustus kreeg ik het modem, dus het kan heel snel bij Casema.

PS: Ze stonden er zelf blijkbaar ook vante kijken, want op 10 augustus werd ik nogmaals gebeld om een afspraak te maken voor het plaatsen van het modem :?

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Woon je in Alphen of ergens anders? Ik heb begrepen dat Alphenaren op dit moment erg snel geholpen worden door Casema, nieuw gebied ofzo :( En heb jij vaak moeten bellen in die 9 dagen of kwamen ze er zelf mee?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik heb het zaterdag binnen gekregen nadat ik maandag voor de 2e keer heb gebeld.

alleen ik m'n Ouders zijn eigenaar van de kabeltelevisie en ik van het inet.

maar die moeten nu ook tekenen |:(
en laat die nou net 2 weken op vakantie zijn :Z

ach zit ook nie mee, morgen maar ff bellen of het echt wat uitmaakt of ik of me ouders tekenen. ben benieuwd :)
Pagina: 1