Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartesque
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
Hallo, mijn Ipad 5 uit 2017 gaat opeens niet meer aan. Ik heb er nooit problemen mee gehad. Lang aan de lader gehad en hij wordt wel een beetje warm, dus er loopt stroom vermoed ik. DFU modus werkt ook niet. Eigenlijk alles wat ik online kan vinden al geprobeerd. Hij weigert gewoon alle dienst...

Heeft iemand iets soortgelijks gehad? Ik zie dat diagnostische kosten al €85 euro zijn. Plus dan nog eventuele reparatiekosten. Ik vraag mij af of dit dan nog zin zou hebben.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:08
Ik heb geen ervaring met de issues.
Wel met de reparatie via apple.

iPads repareren ze niet. Die ruilen ze om. Je betaald een x bedrag en dan sturen ze een identieke ipad op naar je.
Als het de accu is, kost het je 95/115 euro, iets anders een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

en als je hem aan iTunes of aan je pc hangt word deze dan wel herkend?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartesque
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-10-2024
De Ipad wordt niet herkend als ik hem aan de PC hang met Itunes. Dus er zit totaal gene leven in op dit moment. Als het een probleem met de batterij zou zijn, zou je misschien verwachten dat je hier eerst al wat van merkt voordat hij de geest geeft?

Het wordt dus sowieso nog een dure grap met diagnose kosten en dan nog de reparatiekosten er bij. Maar even goed nadenken of dat het nog waard is.