Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(refurbished) thinkpad kopen +/- 700 eu.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• meindertFrys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-10 14:55
Voor mijn vriendin zoek ik een nieuwe laptop, de ouwe thinkpad is na 8 jaar mechanisch op aan het raken.
Vanwege de goede ervaringen met de thinkpad wil ik eigenlijk weer zo een, ook omdat ze behoorlijk degelijk gebouwd zijn. Ze is nogal een rouwdouw, dus spullen moeten stevig zijn en tegen buitenwerken kunnen.
Eigenlijk willen we een refurbished model, maar ik twijfel over bijvoorbeeld batterij-capaciteit.

Daarom vraag ik het hier; is er ervaring met refurbished en zo ja, waar let ik op? En bij nieuw, wat dan?

Verder: minimaal 8gb ram, 14" scherm.

Wat ga je met je laptop doen?
kantoorwerk, soms wat foto bewerking. Verder af en toe een serie kijken.

Wat is je budget?
rond de 600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, en moet ook tegen werken buiten kunnen. Lees, stof, zand, vochtig.. batterijduur van minimaal 3 uur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Goede ervaringen met een thinkpad. Moet die stevigheid hebben

Dit heb ik tot nu toe gevonden: https://www.centralpoint....-se-sb20-r4-num-12638427/

https://www.laptopcentrum...t/product&product_id=3164

Nieuw, en boven budget, maar dusdanig veel beter dat ik het geld wel waard vind: pricewatch: Lenovo ThinkPad E595 (20NF001HMH)

Bedankt alvast!

Alle reacties

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De E595 is 15,6", de E495 is wel 14" en past bijna bij je budget.
pricewatch: Lenovo ThinkPad E495 20NE000JMH

Ik zou persoonlijk voor nieuw gaan met dit budget.

Alternatief kan je via Marktplaats een mooie T480 op de kop tikken:
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

Edit: kleine tekstaanpassing.

Aanvulling: Ik zie dat je linked naar 2 Yoga laptops, dat zijn Ultrabooks en vind ik niet echt passen bij jouw beschrijving.

Lenovo T series zijn echt heel degelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Diederik op 01-10-2020 16:16 ]

Invoegen doe je zo!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
kan ze niet beter een rugged model pakken? als hij bestand moet zijn tegen stof en zand en vocht...

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:46

Yucon

*broem*

thinkpads zijn behoorlijk degelijk. Zelfs met niet-refurbished tweedehands heb ik 5 a 6 stuks gekocht en nooit problemen gehad. Gezien het prijsverschil met nieuw zou ik er geen moeite mee hebben.

Een T450 haalt in de regel die drie uur ook nog wel. En als ze die sloopt heb je nog geld over voor een tweede.

• TheByteBoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 16:20
En voor die Thinkpads kan je vrij goedkoop nieuwe batterijen kopen

• meindertFrys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-10 14:55
Bedankt! Het wordt een refurbished t460s.

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-11 20:11
Thinkpad’s zijn inderdaad erg goed gebouwd. De e serie zijn echter duidelijk minder en voldoen ook niet aan de military grades. Eigenlijk moet je minimaal een l hebben (maar een t, x of p is natuurlijk beter).
Pagina: 1