iPad Air 2020 aansluiten op e-reader

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han44
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Mijn vraag
...kan ik op deze iPad mijn ereader aansluiten en boeken downloaden ?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Han44, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht hebt gezien kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante software en hardware je gebruikt, en wat je zelf al hebt gezocht en gevonden. Door het invullen van deze informatie kunnen we je het beste helpen, en krijg je geen antwoorden die je al lang en breed zelf had gevonden.

Dus om te beginnen: om welke e-reader gaat het hier, en wat heb je zelf al geprobeerd om deze aan te sluiten op een iPad Air (of moet je deze nog aanschaffen?). Zijn de resultaten die je krijgt als je zoekt naar connect ipad air ereader bruikbaar?

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 01-10-2020 11:07 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han44
Betreft de Kobo ereader en ik overweeg de nieuwe iPad air 2020 aan te schaffen.
Heb ook al op Google de vraag gesteld maar daar kom ik niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

talin

ES-MA

snel antwoord: kobo reader aan je pc hangen, alle inhoud exporteren, wat komt daar uit?
zijn dat de boeken in .pdf of .epub of in een ander bestand, die omzetten naar bestanden die op een iPad te openen zijn en straks importeren naar je iPad.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:20
Wat wil je nu precies, met je ipad boeken naar je kobo verplaatsen? Of van de kobo boeken naar de ipad zetten?
Geen idee welke kobo je precies hebt, maar ik heb een vrij simpele en daar kun je mee op wifi, en middels je kobo account boeken synchroniseren.

Er is ook een android app voor (ongetwijfeld ook voor iOS) zodat je ook daar met je kobo account dezelfde boeken op kunt lezen. Dan heb je helemaal nooit kabeltjes of aansluitingen nodig om boeken op welk apparaat dan ook te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Als je boeken in je Kobo account zitten kun je die gewoon via de App van Kobo op de iPad synchroniseren.

https://help.kobo.com/hc/...p-voor-iOS-synchroniseren

[ Voor 31% gewijzigd door HereIsTom op 01-10-2020 18:59 ]

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han44
Bedankt voor alle antwoorden, nu haal ik eboeken van de bieb of Spotnet af en zet ze m.b.v. Adobe Digital Editions over op de Kobo Libra H2O met mijn laptop.
Als de nieuwe iPad air 2020 dit ook kan dan kan de laptop vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrickbert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-05 10:32
@Han44 Ik hoop dat je inmiddels antwoord hebt op je vraag want ik heb momenteel nagenoeg hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:12
Han44 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 14:09:
Betreft de Kobo ereader en ik overweeg de nieuwe iPad air 2020 aan te schaffen.
Heb ook al op Google de vraag gesteld maar daar kom ik niet uit.
Ik faal om mijn MacBook Air M1 aan de Kobo werkend te krijgen. Wie weet dat het met een iPad wel werkt, maar verwacht er niet teveel van.
Ik heb het opgelost om via Calibre de content server te draaien. Dus dan kun je ze gewoon vanuit de internetbrowser op je Kobo van je Mac downloaden.
Maar zover ik weet bestaat er geen IOS/ipadOS van Calibre.
Pagina: 1