De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Kan niet stoppen met ontploffen!

Daaruit lijkt het als of je tussen 2 verschillende lijn ingangen zou kunnen schakelen.
Edit: Ah, Vaal's Google-fu was dit keer beter
[ Voor 7% gewijzigd door Yukkie op 01-10-2020 10:05 ]
We've got that ring of confidence
Volgens de handleiding idd voor een hotelschakeling waarbij je 1 schakelaar hebt en 1 dimmer.
Conclusie van het topic: Volgende keer even zelf de handleiding erbij zoeken.Bob Popcorn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:04:
https://downloads.jung.de...hex_32542343_24022015.pdf
Volgens de handleiding idd voor een hotelschakeling waarbij je 1 schakelaar hebt en 1 dimmer.
Want dit is toch wel een dermate simpele vraag die opgelost had kunnen worden met een korte zoektocht op het internet naar de handleiding van de betreffende dimmer.
*sowieso
Ik heb 10 minuten besteed om een handleiding te zoeken maar kon het juiste keyword niet vinden.DonJunior schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
Conclusie van het topic: Volgende keer even zelf de handleiding erbij zoeken.
Want dit is toch wel een dermate simpele vraag die opgelost had kunnen worden met een korte zoektocht op het internet naar de handleiding van de betreffende dimmer.
Hartelijk dank in ieder geval!
Voor de toekomst, merknaam en type in Google intoetsen kan helpenJackBol schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Ik heb 10 minuten besteed om een handleiding te zoeken maar kon het juiste keyword niet vinden.
Ja dat had ik dus gedaan, en kom op de toolstation en andere electronica boeren terecht. Maar nergens kon ik door klikken naar een handleiding.Bob Popcorn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:10:
[...]
Voor de toekomst, merknaam en type in Google intoetsen kan helpen![]()
Deze informatie heb je niet vermeld in de startpost toch?JackBol schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:09:
[...]
Ik heb 10 minuten besteed om een handleiding te zoeken maar kon het juiste keyword niet vinden.
Ik Google: JUNG + 244HEX
https://www.google.com/search?q=jung+244+hex
Via het 3e resultaat kom je op de website van JUNG zelf en daar staat de handleiding direct voor je klaar.
*sowieso
Google-bubbels zijn een ding, en jouw derde resultaat hoeft zeker niet noodzakelijkerwijs in zijn eerste tien pagina's te staanDonJunior schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Deze informatie heb je niet vermeld in de startpost toch?
Ik Google: JUNG + 244HEX
https://www.google.com/search?q=jung+244+hex
Via het 3e resultaat kom je op de website van JUNG zelf en daar staat de handleiding direct voor je klaar.
eerste resultaat (onder 2 ads)
https://duckduckgo.com/?q...NG+%2B+244HEX&t=h_&ia=web
edit: initieel antwoordheeft niks meer met de originele vraag te maken.
Voor mij persoonlijk is het is goed om weten aangezien ik zo'n hotelschakeling heb terwijl ik na vervanging van de dimmer nu issues heb in die kamer.
[ Voor 47% gewijzigd door Soggney op 01-10-2020 10:19 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Toch heb ik wel moeite om te geloven dat iemand in 10 minuten er niet in slaagt de handleiding te vinden...iceheart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Google-bubbels zijn een ding, en jouw derde resultaat hoeft zeker niet noodzakelijkerwijs in zijn eerste tien pagina's te staan
Nu ik eenmaal die handleiding heb bezocht, verschijnt deze inderdaad op plek 7 op de eerste pagina.iceheart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Google-bubbels zijn een ding, en jouw derde resultaat hoeft zeker niet noodzakelijkerwijs in zijn eerste tien pagina's te staan
Maar de tip om duckduckgo te gebruiken is wel een goede!
ik geloof niet dat iemand moeite heeft van iemand die in 10 minuten een handleiding niet kan vindenrbaidjoe schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 10:17:
[...]
Toch heb ik wel moeite om te geloven dat iemand in 10 minuten er niet in slaagt de handleiding te vinden...
maar goed het kan ook zijn dat ik dat ik de moeite niet neem om daar over naar te denken
al heb ik sowieso moeite om na te denken
zo nou neem ik een bak koffie of vraag aan mijn vrouw of ze een bakkie voor mijn kan inschenken als het voor haar niet te veel moeite is dan
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic is gesloten.
![]()