Mijn 10 jaar oude mbpro is het aan het begeven dus ik ben op zoek naar een nieuwe laptop.
Ik overweeg vanwege prijs/kwaliteit over te stappen naar een windows10 machine. Ook al omdat ik niet meer in het Apple eco systeem zit. Omdat ik al 10 jaar de laptop markt niet meer volg mag de tweaker community meedenken
Wat ga je met je laptop doen?
Hier mijn wensen.
Zelf gebruik ik de laptop vrijwel uitsluitend voor kantoorwerk (Office pakket)
Maar mijn dochter gebruikt de mbpro voor hobbymatig video editing gebruik (Adobe after effects)
Zou fijn zijn als ze dat op de nieuwe laptop ook nog zou kunnen doen. Let wel. Tis hobbymatig dus extreme eisen qua rendering en beeldkwaliteit stellen we niet
Wat is je budget?
Budget is Tussen 700 en 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop moet wel enigzins portable zijn. Dus geen bakbeest van 3 kg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope. Maar een degelijk merk heeft de voorkeur
Alvast bedankt
Ik overweeg vanwege prijs/kwaliteit over te stappen naar een windows10 machine. Ook al omdat ik niet meer in het Apple eco systeem zit. Omdat ik al 10 jaar de laptop markt niet meer volg mag de tweaker community meedenken
Wat ga je met je laptop doen?
Hier mijn wensen.
Zelf gebruik ik de laptop vrijwel uitsluitend voor kantoorwerk (Office pakket)
Maar mijn dochter gebruikt de mbpro voor hobbymatig video editing gebruik (Adobe after effects)
Zou fijn zijn als ze dat op de nieuwe laptop ook nog zou kunnen doen. Let wel. Tis hobbymatig dus extreme eisen qua rendering en beeldkwaliteit stellen we niet
Wat is je budget?
Budget is Tussen 700 en 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop moet wel enigzins portable zijn. Dus geen bakbeest van 3 kg
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope. Maar een degelijk merk heeft de voorkeur
Alvast bedankt
[ Voor 0% gewijzigd door Blaat op 01-10-2020 19:00 ]
DUGG