www.amdzone.com daar kun je hem downen...
Verwijderd
winamp roelt... krijg alleen skin van de minibrowser nooit goed... verandered nooit mee...
Verwijderd
De nieuwe 2.25 is nu al te vinden op 4 sites:
- ftp.sektornet.dk
- ftp.uni-c.dk
- ftp.pspt.fi
- 209.0.254.40
De bovenste blijkt de snelste te zijn (laagste ping) Ping volgorde: 84-88-90-186 ms
Go!Zilla heeft deze al snel gevonden na raadplegen FTP zoekengines.
- ftp.sektornet.dk
- ftp.uni-c.dk
- ftp.pspt.fi
- 209.0.254.40
De bovenste blijkt de snelste te zijn (laagste ping) Ping volgorde: 84-88-90-186 ms
Go!Zilla heeft deze al snel gevonden na raadplegen FTP zoekengines.
De nieuwe Winamp is versie 2.5 en is gewoon op www.winamp.com te vinden met een fok!ing lange lijst waar je em kan downloaden

En het stond ook allang hier
Verwijderd
Sorry, guyz, maar het blijkt NIET versie 2.25 te zijn, maar ..... 2.5 !!!!!
Ik heb em toch nog binnengehaald!
Ik ben even verrast. De filename was winamp25_full.exe en dat is inderdaad v2.5
Ik heb em toch nog binnengehaald!
Ik ben even verrast. De filename was winamp25_full.exe en dat is inderdaad v2.5
Sorry Femme, ik had nog zo goed gekeken op WoT toen ik hem bij AMDzone tegenkwam, en toch over het hoofd gezien, zal voortaan nog beter gaan checken.
Ook blijkt hier uit de reacties, dat lang niet iedereen op WoT kijkt, voor nieuwe Proggies, en dat valt me een beetje tegen...
Jongens er zijn soms echt mooie dingen te halen daar bij WoT,oke je moet net als ik ff uit je doppen kijken, maar het is de moeite vaak waard.
Ook blijkt hier uit de reacties, dat lang niet iedereen op WoT kijkt, voor nieuwe Proggies, en dat valt me een beetje tegen...
Jongens er zijn soms echt mooie dingen te halen daar bij WoT,oke je moet net als ik ff uit je doppen kijken, maar het is de moeite vaak waard.
WoT heet trouwens al 4 maanden Tweakers.net 
Er is trouwens al weer een nieuwe versie: 2.50c.
http://www.tweakers.net/nieuws2.php3?ID=4848
Er is trouwens al weer een nieuwe versie: 2.50c.
http://www.tweakers.net/nieuws2.php3?ID=4848
Pagina: 1