Vraag

• NoahVp
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
Mijn vraag
ik heb mijn videokaart laatst geüpgraded en sinds mijn upgrade heb ik af en toe momenten waar mijn 2 beeldschermen beide signaal verliezen, kort daarna hoor ik de ventilatie van mijn GPU op hol slaan. Meestal als ik mijn pc 2 dagen uit heb staan doet hij het weer als ik terug kom. Ik was benieuwd of iemand mij hier mee kan helpen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

1070 GPU
650 watt pcu

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb alles geprobeerd waar je gelijk aan zou denken behalve software updates enzovoort omdat ik momenteel niet op mijn pc kan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramellose
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-05 14:10
Heb je al geprobeerd om via een bootable USB te draaien? Als het probleem niet optreedt bij bijv. Ubuntu, weet je in ieder geval of het aan je OS ligt.
Tutorial voor bootable USB: https://ubuntu.com/tutori...ick-on-windows#1-overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahVp
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-10-2020
Het ligt niet aan mijn os ik denk aan mijn videokaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 21:08
ik heb alles geprobeerd waar je gelijk aan zou denken
Wat dan allemaal? Want als jij al tientallen zaken hebt geprobeerd, dan hoeven we dat allemaal niet meer op te noemen, want dat is zonde van iedereen z'n tijd :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:33
En post ff een lijstje met onderdelen van ke systeem. Van alles het merk en type, dus 650w voeding is onvolledige informatie. (1070 GPU is dat trouwens ook)