Verwijderd
Verwijderd
LOp vrijdag 10 augustus 2001 13:32 schreef Noisema het volgende:
Terugmodden naar iets wat er beter uitziet
Lijkt me een hele opgave
precies... maar die zijn dan nog wel ok qua kleuren, dit is overdreven.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:30 schreef Allardie het volgende:
net zo'n broodrooster van Philips.....
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Kubuntu
blup
Degene die deze (idioot lelijke) kast leuk vinden, hebben een EEND en een KABOUTER als icon.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
LOL, ik vind deze wel lachuh, praktisch is anders natuurlijkOp vrijdag 10 augustus 2001 14:30 schreef SuB het volgende:
http://www.speedwaypc.com/technical1024.htm
Verwijderd
Op vrijdag 10 augustus 2001 14:26 schreef Dinictus het volgende:
Degene die deze (idioot lelijke) kast leuk vinden, hebben een EEND en een KABOUTER als icon.
Cogito Ergo Credo
Die auto met een cmp erin heb ik toevallig gister nog op het Virtual Hideout forum gezien, maar dan een andere, das pas koel
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Wie zegt er dat ik hem leuk vind? ik vraag het aan jullieOp vrijdag 10 augustus 2001 14:26 schreef Dinictus het volgende:
Wel grappig:
(icoon is wel DE paulus de boskabouter!)
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
(no need to say i eat Pokemon for lunch
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Door blijven gaan met het opvoeden binnenkort gaan ook de muisen aan de haal, en voor je weet zie je elke dag een schemerig licht door het raampje boven de deur schijnen, van waar je naar de meterkast loopt en ziet dat het plaatje daait als een gek.Op zaterdag 11 augustus 2001 02:47 schreef Bird2 het volgende:
Persoonlijk vind ik deze kast niet mooi hooguit grappig en ik denk dat als mijn zoontje van 5 maand em ziet, hij ons aan zal kijken met een snuit van... "hee, belazer een ander...k wil spelen met een echte computer" (tot nu toe blijven zijn computeractiviteiten beperkt tot het slaan op toetsenborden)
Verwijderd
Die zou ik wel willen hebben is eens wat anders als die standaard kasten.
Verwijderd
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
doe mij maar gewoon een mooie strakke kast
HX-08 of zo'n antec
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Hmm, volgens mij moeten we aan het lijstje met mensen die de kast mooi vinden de mensen met de volgende iconen bijschrijven: mensen met een "getekende kat" als icoon :y)Op zaterdag 11 augustus 2001 10:13 schreef jasperonline het volgende:
Haha, die eerste kast is tof (eerlijk)
Dat was ook mijn eerste gedachte.Op zaterdag 11 augustus 2001 08:10 schreef Shaggy16 het volgende:
Die kast lijkt op een konijn
Alleen dit konijn zal niet zomaar over de weg rennen zodat het een pannenkoekmod word...
Belediging voor nijntje!
Verwijderd
Het is FRIET!
whahahaha mijn god dit is toch ECHT het mooiste kastje wat ik ooit heb gezien whahhahaha en hij werkt nog op m'n lachspieren ook!
Nee ff serieus, ik heb zin om er een pak brood in te proppen.
Ik kijk nog eens goed en hij heet nog bunny ook dat maakt het helemaal af blawahahahahaha
Oh ja joh!!!
Verwijderd
(...hij lijkt wel een beetje op een Moulinex)
hehe
idd!Op vrijdag 10 augustus 2001 13:30 schreef Allardie het volgende:
net zo'n broodrooster van Philips.....
dat dacht ik ook! van de Cucina serie!
echt het eerste wat in me op kwam!
(als er een goeie Thinderbird in zit, dan zal het zeker een goeie broodrooster zijn!)
Whoehahahaha, wat een ontwerp, slaat echt nergens op.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:16 schreef pdb het volgende:
wat vinden jullie van zoiets:
[afbeelding]
eerlijk zeggen
OERLELIJK!
mjah... doe mij maar plain kast, die je zelf mooi moet maken =D
Verwijderd
sorry oerlelijk maar die cdrom houden we erin, een beetje in de el_cheapo blokker stijl
PDB, ik hoop niet dat je van plan was dit in te sturen als ontwerp voor de tweakerskast die ze aan het maken zijnOp vrijdag 10 augustus 2001 13:16 schreef pdb het volgende:
[afbeelding]
eerlijk zeggen
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Hij blijft lelijk...
typen blijtft wat moeilijk met een zatte kop

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:16 schreef pdb het volgende:

Euhmm eerlijkeerlijk zeggen
IK WIST NIET DAT HET ALWEER PASEN WAS !!

Freelance tweaker
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dan ben jij aardig vroeg bezopen, of niet, dan? (01-41) Tis nu 3 uur. Had een lekke band. Moest 1 uur lopenOp zondag 12 augustus 2001 01:41 schreef Noisema het volgende:
Ik vind hem ook nog steeds niet mooi, ondanks dat ik nu bezoepen van een feest (Shine) in Eindhoven terugkom
Hij blijft lelijk...
edit:
typen blijtft wat moeilijk met een zatte kop
Maar ben weer thuis..
Verwijderd
ik had gewoon gezorgd dat ik niet hoefde te lopen als ik jou was..Op zondag 12 augustus 2001 03:02 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
Had een lekke band. Moest 1 uur lopen
mijn kast nog niet gezien dan?Op zondag 12 augustus 2001 01:31 schreef MrE het volgende:
[..]
PDB, ik hoop niet dat je van plan was dit in te sturen als ontwerp voor de tweakerskast die ze aan het maken zijn, want ik vind dit wel een leuk gedisgnde kast, maar niet voor tweaking en modding
staat op deze pagina: pagina 39 custom tweakers case
en dan vooral de onderste van de twee. Is van mij ook de laatste die ik van mezelf laat zien.
of sluiten de 2 delen tegen elkaar aan... aan de 2 lipjes van sluiting te zien wel..Op zondag 12 augustus 2001 14:28 schreef Mephix het volgende:
cdrom leuk id.. midden van klep = open? binnen no-time dikke stof bende erin..
(mezelf quoten.. ook leuk
Verwijderd
Op zondag 12 augustus 2001 03:02 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:
[..]
Dan ben jij aardig vroeg bezopen, of niet, dan? (01-41) Tis nu 3 uur. Had een lekke band. Moest 1 uur lopen
Maar ben weer thuis..
Was idd vroeg thuis
Maar ja, nadat ze er bij DJ Rap de stekker uit hadden getrokken vond ik het alweer voldoende, en m'n geld was op
gaaf!Op vrijdag 10 augustus 2001 14:30 schreef SuB het volgende:
http://www.speedwaypc.com/technical1024.htm
Ik vind het niks...
nou ik vind die kat kewl!!!Op zaterdag 11 augustus 2001 10:43 schreef des het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij moeten we aan het lijstje met mensen die de kast mooi vinden de mensen met de volgende iconen bijschrijven: mensen met een "getekende kat" als icoon :y)
(kast erg lelijk btw)