Toon posts:

Tbird 1.5ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is die al uit?
Is het het waart om op te wachten volgens mij gaat die echt veel hitte producere.
Je kan net zo goed een 1.4 overclocken :)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Convoy

g44p

koop dan gewoon een 1,4 |:(

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:24
Nee, is niet uit, alleen pre-order...

Je zoekactie naar '1500' leverde 5 resultaten op.
[topic=185775]
[topic=187171]

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Een kachel produceert warmte, een CPU dissipeert warmte. TB1,5 komt zeer binnenkort wel ons land binnen, maar je kunt inderdaad net zo makkelijk een 1,2 of 1,4 OCen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:05

Sick Nick

Drop the top!

Je kan beter wachten op de palamino 1.4 of 1.5, die heeft een stuk minder last van het hitte probleem.

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Op vrijdag 10 augustus 2001 13:11 schreef Sick_Nick het volgende:
Je kan beter wachten op de palamino 1.4 of 1.5, die heeft een stuk minder last van het hitte probleem.
Uhm, I hate to break it to you maar de Palamino wordt nog steeds volgens de .18 micron procedure gebakken, later pas .13, alleen het voltage gaat iets naar benenden en SSE is toegevoegd.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

lijkt me alsnog voldoende om voor de palomino te kiezen , niet dan ? ( heer hierboven )

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Lijkt me duidelijk... Ennuh : lees www.tweakers.net eens (nieuws van gisteren gaat er toevallig over) ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.