Aanschaf monitorarm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:30
Goedemiddag Tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitorarm! Ik heb momenteel eentje van Amazon (deze arm), echter is de paal die gemonteerd is op het tafelblad 40 centimeter hoog en dat is niet hoog genoeg om mijn 27" monitor hoog genoeg te krijgen voor een prettige kijkhoek. Ik ben zelf relatief lang en wil daardoor het scherm wat hoger hebben. De constructie en dergelijke is wel dik in orde.

Ik ben op zoek naar een nieuwe monitorarm voor een enkel scherm van maximaal €50. Belangrijk hierbij is dat mijn bureau tegen de muur staat en het scherm daarom redelijk 'plat' tegen de muur moet kunnen staan en niet teveel naar voren moet hangen. Het scherm blijft statisisch staan, dus een gasveer is niet perse nodig.

Ik ben deze (pricewatch: LogiLink Monitor desk mount 13-27") nog tegengekomen, alleen ik weet niet of dit wat is. De constructie ziet er namelijk niet zo best uit en ik vraag me af of deze wel plat tegen de muur kan.

Heeft iemand nog goede suggesties met mijn eisen in achtnemende?

Beste antwoord (via Belecthor op 30-09-2020 20:50)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik wist wel dat ik laatst iets tegengekomen was: reviews: Opgeruimd staat netjes - Twaalf monitorarmen getest
het is nog net geen Best Buy Guide maar het komt aardig in de richting :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Zelf ben ik niet heel bekend met monitor armen.
Ik heb zelf pricewatch: Newstar FPMA-D550DVBLACK deze. Ja hij is voor 2 monitoren geschikt, echter kunnen de armen eraf en kan je dus 1 erop laten. Hierdoor heb je veel hoogte. Misschien is dat idee wat? Hij is ook plat tegen de muur, je kan hem draaien en kantelen maar niet naar vooren/achter brengen.
Zoals ik zei ben niet heel bekend met monitor armen maar misschien dat dit idee wat is :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik wist wel dat ik laatst iets tegengekomen was: reviews: Opgeruimd staat netjes - Twaalf monitorarmen getest

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:30
The Eagle schreef op woensdag 30 september 2020 @ 16:08:
Ik heb deze inderdaad gezien! Het betreft helaas enkel de versies met twee armen in plaats van twee.

Ik heb deze gevonden: https://www.amazon.nl/HUA...id=1601487750&sr=8-5&th=1

Volgens mij is dit een prima keus, want deze kan 51cm hoog, wat volgens mij voldoende moet zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Belecthor op 30-09-2020 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Als ik me niet vergis worden idd de tweearms versies getest, maar ook de eenarms varianten vermeld en gelinkt :)