Dag allemaal,
Ik heb wat posts gelezen en de feedback daarin stond me heel erg aan. Ik heb zelf een lijstje samen gesteld m.b.t. onderdelen. Wat vinden jullie van die setup en zijn er nog dingen die ik kan veranderen binnen de prijs. Ik heb gekeken naar compatibiliteit, maar wellicht heb ik iets over het hoofd gezien?
mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, windows OS
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 tot 1000 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
momenteel maak ik gebruik van dit beeldscherm: https://www.bol.com/nl/p/...A.1_10_11.14.ProductImage
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel vooral over de videokaart, welke heeft jullie voorkeur? Ik wil graag COD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
neen
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback over setup, zijn er betere producten voor dezelfde prijs en passen de onderdelen bij elkaar?
Ik heb wat posts gelezen en de feedback daarin stond me heel erg aan. Ik heb zelf een lijstje samen gesteld m.b.t. onderdelen. Wat vinden jullie van die setup en zijn er nog dingen die ik kan veranderen binnen de prijs. Ik heb gekeken naar compatibiliteit, maar wellicht heb ik iets over het hoofd gezien?
mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, windows OS
Wat mag het systeem gaan kosten?
900 tot 1000 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
momenteel maak ik gebruik van dit beeldscherm: https://www.bol.com/nl/p/...A.1_10_11.14.ProductImage
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel vooral over de videokaart, welke heeft jullie voorkeur? Ik wil graag COD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
neen
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Feedback over setup, zijn er betere producten voor dezelfde prijs en passen de onderdelen bij elkaar?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Ghost | € 400,- | € 400,- |
| 1 | Behuizingen | Metallic Gear Neo Air Wit | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Voedingen | Antec VP650P Plus (EU-stekker) | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,90 | € 101,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 979,65 | ||