Ik heb gister bij een Apple Premium Reseller een Apple Watch SE gekocht, in de fysieke winkel van deze keten. pas achteraf stond op de bon dat specifiek Apple Watches waren uitgesloten van retour vanwege dat ze het als een hygiëne product zien.
Ik ben er van op de hoogte dat retourneren een gunst is als je dit niet online doet, maar ondanks dat lijken ze deze regel ook te hebben als je online koopt;
Ik heb verder niet echt de intentie om het te retourneren maar de specifieke uitzondering viel me pas op na aankoop (de verkoopster had me daar vanwege de specifieke eis wel over mogen informeren voor aankoop vind ik).
De vraag is dus; is een horloge echt een hygiëne-artikel of niet?
Ik ben er van op de hoogte dat retourneren een gunst is als je dit niet online doet, maar ondanks dat lijken ze deze regel ook te hebben als je online koopt;
Waarom een horloge en koptelefoon niet, maar van een telefoon wel. Daarvan zou je net zo goed kunnen zeggen dat het door gebruik onhygiënisch wordt.Producten die door persoonlijk gebruik onhygiënisch worden (zoals in-ear koptelefoons en dergelijke) en waarvan de verzegeling is verbroken.
Ik heb verder niet echt de intentie om het te retourneren maar de specifieke uitzondering viel me pas op na aankoop (de verkoopster had me daar vanwege de specifieke eis wel over mogen informeren voor aankoop vind ik).
De vraag is dus; is een horloge echt een hygiëne-artikel of niet?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC