Ik heb een Samsung S7 en al geruime tijd problemen met te weinig intern geheugen (standaard 32 GB). Ik had al een SD micro card (eveneens 32 GB) voor foto's ed maar het intern geheugen wordt langzamerhand een nijpend probleem
. Uiteraard heb ik kritisch naar mijn geplaatste app's gekeken maar daarmee is met verwijdering weinig winst te behalen.
Zoals bekend, Samsung heeft het gebruik van een SD card als aanvullend intern geheugen geblokkeerd
maar volgens de verschillende berichten is het via een omweg wel mogelijk. Ik wil nu een grotere SD micro card (128 GB) gaan gebruiken als aanvullend intern geheugen. Ik heb daarvoor de verschillende stappenplannen geraadpleegd en heb ik het veelgenoemde quick ADB pakket gedownload. Eind van het liedje is dat het mij niet lukt, wat ik ook doe. :X:X
Wat doe ik fout? Of is sinds een update van Samsung het ueberhaupt niet meer mogelijk (instructie ging nog uit van Android 6 versie terwijl op mijn Samsung S7 Android al lang naar een 8e versie geupdate is.
Hoop dat iemand mij de verlossende tip kan aanreiken. Thnx!
Zoals bekend, Samsung heeft het gebruik van een SD card als aanvullend intern geheugen geblokkeerd
Wat doe ik fout? Of is sinds een update van Samsung het ueberhaupt niet meer mogelijk (instructie ging nog uit van Android 6 versie terwijl op mijn Samsung S7 Android al lang naar een 8e versie geupdate is.
Hoop dat iemand mij de verlossende tip kan aanreiken. Thnx!