Vraag

• Hooiopdevork
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05-2023
Ik heb zojuist een Samsung Note 20 Ultra in bezit en ben overgestapt van Apple.
Wat me opvalt is dat ik geen notifications ontvang als mijn telefoon unlocked is, de notifications die verschijnen bovenaan het scherm met een kleine preview en die dan na een aantal seconden weer verdwijnt.
Ik heb lopen spelen met alle notification settings maar krijg dit niet voor elkaar, ik weet dat dit mogelijk moet zijn tenminste ik zie het op andere android telefoons weliswaar met een oudere Android versie, maar toch.
Iemand een idee hoe ik dit kan activeren?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Hooiopdevork schreef op woensdag 30 september 2020 @ 02:32:
Wat me opvalt is dat ik geen notifications ontvang als mijn telefoon unlocked is, de notifications die verschijnen bovenaan het scherm met een kleine preview en die dan na een aantal seconden weer verdwijnt.
Dat zijn headsup notifications en die kan je per app instellen. Blijkbaar staat dat bij default uit. Als je naar instellingen-> Apps en meldingen -> WhatsApp (bijvoorbeeld) -> Meldingen -> Kan je daar per groep 'Weergeven op scherm' aanzetten.

De opties zijn wellicht iets anders, omdat ik stock Android gebruik, maar daar zou het wel moeten zitten.

Kijk ook een bij:
Settings > apps > messenger > notifications > chats and calls > notification style > sound and pop up

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 30-09-2020 08:51 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• Hooiopdevork
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-05-2023
Optie 1:
Gekeken maar alles staat aan hier.

Optie 2:
Die heb ik niet of iets soort gelijks

[ Voor 76% gewijzigd door Hooiopdevork op 30-09-2020 09:56 ]