Gigaset handset C530H - Hoe oud basisstation te verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• elephant60
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 00:08
...Ik heb een C530H handset met succes aangemeld op een N300A IP basisstation. De oude basis van de vorige eigenaar van de handset is niet meer in gebruik/defect. Hoe haal ik die oude basis uit de handset? Wat gebeurt er als ik in 3 nieuwe basisstations heb aangemeld en de oude basis die niet meer in gebruik is nog in de handset staat en ik wil op een 4e basisstation aanmelden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
C530H , N300A IP
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niets gevonden in de handleiding over het resetten van de handset naar fabrieksnieuwe toestand. Het niet meer in gebruik zijnde basisstation blijft nog steeds in de handset staan.

Alle reacties

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:23

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 20:03
Als de handset 4 basis stations ondersteunt (net als mijn dect handsets SL400 en SL910) en er word een 4e (basis) aangemeld vraagt de handset welke basisstation komt te vervallen..hierbij kunt u dus de oude vervangen

Op die manier kunt u dus 4 basis stations aanmelden

Mijn SL400 handset heb ik ook zo aangemeld op 4 basis stations (mix van n510 en n300)
Het basisstation met het beste signaal word zo gekozen (optie beste basis)

[ Voor 23% gewijzigd door shure-fan op 30-09-2020 14:53 ]

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos99
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-06-2023
Er is bijna niets te vinden over dit topic op Tweakers. Jammer. Want de informatie is niet volledig. Op de 1 of andere manier gingen bij mij 4 c530 toestellen tegelijk kapot (van de 5 aangesloten op een IP510 centrale). En dat is niet de 1e keer dat dit is gebeurd. Je kunt een toestel alleen afmelden op de IP510 Pro op de telefoon zelf. Maar die telefoons zijn kapot. Zo gauw als je ze aanzet en enkele keren op een toets drukt, bijvoorbeeld om naar settings te gaan, klappen ze uit. De enige manier die ik nu kan bedenken is de IP510 resetten naar de fabriekinstelling en alle toestellen opnieuw aanmelden. Vervelend, want dat gaat erg lastig bij bijvoorbeeld een Dect hoofdtelefoon.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 20:03
Hallo,

U kunt toch de kapotte handsets de-registreren vanuit de overgebleven handset? Hierdoor krijgt u weer intern in de n510 plek voor nieuwe handsets

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi