Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevervelend
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-09-2020
Hallo,

ik heb een iphone xs 512gb refurbished gekocht voor mijn dochter. Bij het opstarten en de face id en toegangscode en de update naar ios 14 schoot de telefoon plotseling op een roze beeldscherm en hij zit nu vast in een reboot, zover ik begreep van verhalen op internet. Ik heb de telefoon diverse keren getracht op te starten en aan itunes geprobeerd te herstellen, maar telkens zonder succes.

Ik krijg mijn telefoon ook niet in DFU-mode want de aan en uit schakelaar aan de zijkant als ik die 3 sec indruk gebeurt er helemaal niks. De telefoon gaat simpelweg niet uit.

Ben er een beetje hopeloos van geworden en zit een heel verdrietig meisje naast me.
Het enige wat ik nu nog kan verzinnen is om de batterij maar leeg te laten lopen, hopende dat hij daarna wel gewoon wil opstarten.

Hebben hem vanavond binnen gekregen en heb wel garantie bij het bedrijf waar ik hem gekocht heb, maar wellicht is het toch op een hele simpele manier op te lossen. Ik kom er niet meer uit.

Ik hoop dat een van jullie mij kan voorzien van goed advies. Hoop dat hij nog te redden is.

Mvg...
...

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Terugstruren, ga je niet zelf op kunnen lossen.