Siemens Gigaset handset C530H - oud basisstation verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elephant60
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 00:08
Mijn vraag
...Ik heb een C530H handset met succes aangemeld op een N300A IP basisstation. De oude basis van de vorige eigenaar van de handset is niet meer in gebruik/defect. Hoe haal ik die oude basis uit de handset? Wat gebeurt er als ik in 3 nieuwe basisstations heb aangemeld en de oude basis die niet meer in gebruik is nog in de handset staat en ik wil op een 4e basisstation aanmelden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
C530H , N300A IP
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niets gevonden in de handleiding over het resetten van de handset naar fabrieksnieuwe toestand. Het niet meer in gebruik zijnde basisstation blijft nog steeds in de handset staan.

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• BAJansen
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 08:24
Als je het toestel op een nieuw basisstation aanmeldt wordt een van de bestaande registraties overschreven. Volgens mij kun je bepalen welke wordt overschreven door eerst te proberen aan te melden bij het te overschrijven basisstation en vervolgens de registratieprocedure te starten.

• elephant60
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-02 00:08
Het gaat niet om het overschrijven van de N300A IP , maar om het verwijderen van een niet meer toegankelijk basisstation uit de handset C530H.

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:07
als je er niet uitkomt bel gigaset eens, kost je een euro ofzo, maar ideale helpdesk met veel technische kennis! 0900 333 3102

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 21:10
Ik denk dat dit niet mee gaat vallen. Echt daadwerkelijk afmelden kan volgens mij alleen wanneer deze verbonden is met de oude basis.
Misschien dat je nog ergens een harde reset van de handset kan uitvoeren via een bepaalde code, maar ik heb het in ieder geval nog niet voor elkaar gekregen ooit. Overigens kan het geen kwaad, de handsets ondersteunt 4 verschillende basisstations als ik me niet vergis.
Pagina: 1