This message was sent on 100% recyclable electrons.
Wat wil je ermee doen?
Voor welk systeem?
Wat is je budget?
Wat vind je belangrijk?
Voor welk systeem?
Wat is je budget?
Wat vind je belangrijk?
edit:
al ge-edit zie ik
al ge-edit zie ik
Who is John Galt?
k heb zelf goede ervaringen met Maxtor disks. k heb een 20 en een 30 gig maxtor 7200 rpm, heel snel.
Hail to the king baby!
Sorry wat een super domme vraag...
je vraagt ons te kiezen tussen 20gb of 30gb die van dezelfde fabrikant komen. Als je veel erop kwijt wil koop je grote als je weinig kwijt hoeft of weinig geld heb koop je kleine Duh..
cya
je vraagt ons te kiezen tussen 20gb of 30gb die van dezelfde fabrikant komen. Als je veel erop kwijt wil koop je grote als je weinig kwijt hoeft of weinig geld heb koop je kleine Duh..
cya
Feyenoord!
thanx...Op vrijdag 10 augustus 2001 15:38 schreef -Outlaw- het volgende:
Sorry wat een super domme vraag...
cya
voor je superdomme reply..
voor die 30 gaan het verschil is minimaal in prijs
veel suc6
veel suc6
okay ik zal ff kijken..
maar is Seagate wel een goed merk verder?
of raden jullie me die af?
maar is Seagate wel een goed merk verder?
of raden jullie me die af?
Seagate is nu wel een van de merken waar je nu minder over hoort.
De meeste uitvallers komen bij Maxtor en bij IBM vandaan. Maar dat wil dan nog niet zeggen dat het slechte schijven zijn, de kans dat er een slechte tussen zit, is gewoon iets groter.
Heb een tijdje geleden ook nieuwe harde schijven gegaan en toen heb ik Western Digital's gekocht. Omdat deze gewoon goed zijn.
De Seagate's zullen ook wel goed zijn.
De meeste uitvallers komen bij Maxtor en bij IBM vandaan. Maar dat wil dan nog niet zeggen dat het slechte schijven zijn, de kans dat er een slechte tussen zit, is gewoon iets groter.
Heb een tijdje geleden ook nieuwe harde schijven gegaan en toen heb ik Western Digital's gekocht. Omdat deze gewoon goed zijn.
-
Die uitvallers komen omdat er veel meer IBM's verkocht worden dan andere. in verhouding heeft IBM waarschijnlijk net zoveel uitvallers als fujitsu siemens maar omdat die minder gekocht weorden valt het ook mindeer op.Op zaterdag 11 augustus 2001 07:49 schreef FoxzMan het volgende:
Seagate is nu wel een van de merken waar je nu minder over hoort.
Verwijderd
tjongejonge...makkelijk toch: IBM 60GXP 40GB voor 350 piek. Wat betreft uitval: hou je documentjes lekker op je 10GB hardeschijf. Ik heb in ieder geval erg tevreden over mijn IBM. Als je een slechte hebt kom je daar snel genoeg achter volgens mij, dan kun je nog mooi gebruik maken van je garantie. Valt me overigens wel op dat ik met name uitvalverhalen lees over compu's die als server worden gebruikt (dus heel intensief). Denk niet dat de gemiddelde thuisgebruiker problemen zal hebben met een IBM. Keuze lijkt me dus heel makkelijk.
Verwijderd
IBM... MTBF is het hoogste bij IBM.
normale schijven gaan bij vol gebruik maar 1 to 1.5 jaar mee IBM al gauw 2 jaar.
normale schijven gaan bij vol gebruik maar 1 to 1.5 jaar mee IBM al gauw 2 jaar.
Wat bedoel je precies met vol gebruik... Constant lezen en schrijven?Op zaterdag 11 augustus 2001 10:38 schreef Masta-T het volgende:
IBM... MTBF is het hoogste bij IBM.
Pagina: 1