Ios en android agenda delen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-07 10:42
Hey tweakers

Mijn partner en ik willen graag elkaars agenda inzien. Dit ivm verschillende werktijden en het plannen van afspraken

Nu lopen wij tegen een beperking aan van beide apparaten (voornamelijk mn schuld. Dit omdat ik een iphone heb)

Nu is de situatie bij mij sowieso moeilijker. Dit kndat ik exchange van mn werk aan mijn agenda heb gekoppeld. Dit omdat ik graag notificaties ontvang van uitnodigen

Echter heb ik tot nu toe geen app gevonden waarbij je kan delen maar tegelijkertijd ook notificaties krijg als je uitgenodigd wordt

De volgende apps hebben wij al geprobeerd
Google calander (geen exchange sync)
Ios agenda (werkt niet fijn met android blijkbaar)
Onecalander (ontvang geen notificatie)

Wat ik liever niet heb is om elkaars accounts toe te voegen op elkaars toestellen. Dit omdat ik best veel werk gerelateerd mailverkeer ontvang die niet gedeeld mag worden met derden.

Welke mogelijkheden zijn er nog of welke apps zijn aan te raden? Mn partner is hier flexibel in ik ben de gene met eisen
- exchange sync
- ontvangen van notificaties bij uitnodigingen (zowel exchange als prive)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

je hebt al best wel wat voorwerk gedaan en geprobeerd.

mijn eerste gedachte na het lezen was: zet je eigen mailserver op, ff een domeinnaam regelen, en een oude pc of virtueel een exchange server draaien, alles zelf in de hand en delen maar!

maar dat is ook weer niet voor iedereen weggelegd.
mijn vriendin heeft ook Android en ik een Apple, wij hebben een google calender en mail gesynct.
als er iets is mail ik naar ons gezamenlijke mail adres en zet ik het in de gezamenlijke calender.
is wel een extra app maar zo hou ik werk en privé gescheiden.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Jboy1991
Ik denk dat dat voor mij dan nu ook de enige optie is

Mn ios agenda voor werk gebruiken. En google calander voor prive. Jammer dat er geen app is die beide kan incl push

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:32

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Had je toevallig https://www.techadvisor.c...outlook-calendar-3500196/ gelezen of gezien? Ik mis overigens (of ik lees eroverheen) hoe de agenda van je partner gevuld wordt?

Er zijn nog wel wat omwegen alsmede haken & ogen te bedenken hoe dit allemaal een beetje lastig werkt. Het slimste wat ik kan bedenken (maar puur omdat ik aan de Exchange-kant soms zit): overleg eens vriendelijk met een IT'er of je je (zometeen) gezamenlijk Google Calendar mag/kan toevoegen aan je Outlook-instance en via ICAL daar een subscription op kan zetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Jboy1991
Ik denk dat mijn vraag beetje verwarrend is. Ik wil niet dat mijn werkagenda, mijn prive en partner agenda als 1 agenda komt

Ik wil ze alleen in 1 overzicht hebben. Waarbij als ik een uitnodiging krijg op mijn prive of werk ik een notificatie krijg (zoals ik nu heb)